نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی را شاید با توجه به نوع تعریف دیجیتال مارکتینگ و حوزه بازاریابی بومی نتوان در ابتدا باور کرد. اما شاید لازم باشد نگاهی ساده و گذرا به مفهوم بازاریابی بومی داشته باشیم.
بازاریابی بومی در گذشته محدود به تراکت ها و بنرها بود و امروزه به دنبال ایجاد محتوای برتر برای ارتباط با مشتری و به یاد ماندن در خاطره مشتریان است. محتوی ارائه شده در بازاریابی بومی با ارزش تر و البته به یاد ماندنی تر است. بازاریابی بومی محتوای لازم برای معرفی برند را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار می دهد و البته تاثیر محتوا در معرفی یک ارزش کسب و کار 70 درصد بیشتر است.
حال ابزارهای متفاوتی را می توان در بازاریابی بومی به کار برد. در بازاریابی و البته بازاریابی بومی دو مورد خیلی مهم وجود دارد. جامعه هدف مورد نظر و بازخوردی که از بازاریابی بومی دریافت می شود. مسلما برای همه جمله زیر آشنا و مفهوم ست. ” بازخورد مناسب را با بازاریابی هوشمندانه خواهیم داشت. ” اینکه بدانید محتوای معرفی خدمات شما به چه صورت، در چه حجمی و به چه اتفرادی ارسال شود می تواند شما را در دریافت بازخورد بهتر یاری دهد.
نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی :
نقش ارسال پیامک در حوزه بازاریابی بومی را شاید نا بحال در این حوزه از بازاریابی نسنجیده باشید. با استفاده از امکانات سامانه ارسال پیامک می توانید به گروه، مناطق و یا صنف خاصی؛ خدمات خود را معرفی نمایید. هزینه خود را هوشمندانه برای کسانی که لازم است محتوای شما را بشناسند در نظر گرفته اید و آگاه سازی را انجام داده اید. در نظر داشته باشید مفهوم مهمی قبل از فروش وجود دارد و حتی در قیف فروش نیز به آن در همان ابندا پرداخته می شود و آن معرفی خودتان به عنوان ارائه دهنده یک کالا و یا خدمات می باشد. آگاه سازی و انتقال محتوای آموزشی در باره کالا و خدمات و معرفی خودتان در بازاریابی بومی اصل پر رنگ تری از نتیجه بخشی بازاریابی تا فروش است.
امکانات سامانه پیامک انبوه ایده پردازان با توجه به هدف سازی و دسته بندی مشتریان و قابلیت ارسال محتوای متنی مناسب با خدمات می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مارکتینگ در حوزه بازاریابی بومی باشد.