کاربرد پیامک در سایت های تخفیف گروهی می تواند به عنوان رویکرد جدیدی در نحوه ارائه خدمات و ارتقا سرویس دهی به مشتریان معرفی و استفاده شود. سایت های تخفیف گروهی مانند نت برگ؛ تخفیفان و … با داشتن بخش های متعدد و نحوه کارکردشان، برای هر حوزه ای تخفیفات ویژه ای را در نظر می گیرند.
حال برای ارتقا سطح خدمات و ارائه امکانات برتر به مشتریان خود، این مقاله با عنوان کاربرد پیامک در سایت های تخفیف گروهی، می تواند مرجع خوبی برای مدیران این دسته از سایت ها باشد.
کاربرد پیامک در سایت های تخفیف گروهی :
تبلیغات :
برخی از سایت های تخفیف گروهی شناخته شده اند اما برخی که تازه به این حوزه وارد می شوند نیاز دارند تا دیده شوند. می توان از اس ام اس های تبلیغاتی در پنل انبوه استفاده نمود تا تبلیغات را ارسال کرد. با وجود اصناف کشوری و استانی، می توانید با ارسال پیامک به کسب و کارهای متفاوت و ایجاد همکاری با آنان؛ دسته بندی خدمات خود را در حوزه های متفاوتی مانند رستوران ها، کافه ها، ورزش و … افزایش دهید.
با توجه به تخفیفاتی که در سایت خود قرار می دهید می توانید از طریق ارسال شهر و کدپستی و یا ارسال از طریق نقشه گوگل، به افراد نزدیک همان محدوده تبلیغات و تخفیفات را بفرستید.
حتی می توانید سرگرمی ها را به مدیران شرکت ها ارسال کنید تا با یک تیر دو نشان زده باشید؛ هم تبلیغات کرده اید و هم آن شرکت می تواند برای پرسنل خود سرگرمی در نظر گرفته باشد.
گاهی تخفیفات شامل خدمات به بانوان و یا آقایان است. تبلیغ آن خدمات را به راحتی و از طریق بانک سن و جنسیت به گروه و بازه سنی مورد نظرتان بفرستید.
خدماتی :
ارسال اس ام اس پس از خرید تخفیف و اعلام هزینه پرداخت شده اولین پیامکی است که خریداران منتظر دریافت آن پس از خریدشان هستند.
می توانید مبلغ پرداختی و تخفیفات خریداری شده را از طریق پیامک ارسال نمایید. وجود سرویس پیامک خدماتی به شما اجازه می دهد تا ارسال های اطلاع رسانی و خدماتی خود را به تمام شماره ها حتی شماره های بلک لیست ، ارسال نمایید.
سامانه پیامک سفید می تواند گزینه خوبی برای ارسال خدماتی باشد.
از طرفی برای ارتقا خدمات و حفاظت از محیط زیست، می توانید از پیامک استفاده کنید. به جای پرینت کدهای تخفیف، می توانید کدهای خرید را به صورت شناسه های کد شده پیامک کنید و در مقصد اصلی نیز این شناسه مطابقت داده شده و خدمات ارائه شود.
یه قدم جلو باشید. بر اساس خرید قبلی مشتریان، می توانید پیشنهاد های دیگری در همان حوزه و یا حوزه های مرتبط ارائه دهید.