کاربرد پیامک برای بوتیکها
برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان سابق روش های مختلف و متعددی وجود دارد که یکی از این روش ها ارسال پیامک می باشد. ارسال پیامک به کسب و کارهای مختلف از جمله بوتیک ها و لباس فروشی ها کمک می کند تا بتوانند مشتریان جدید جذب نمایند و یا مشتریان سابق خود را حفظ نمایند.
مدیران بوتیک های مختلف می توانند با ارسال پیامک تبلیغاتی و انبوه مشتریان جدیدی را جذب نمایند اما این ارسال ها زمانی بازدهی بیشتری دارد که به افرادی که در نزدیکی فروشگاه هستند و اصطلاحا در همان محله هستند ارسال شود. سامانه پیام کوتاه ایده پردازان علاوه بر ارسال بر اساس شهر و کدپستی این قابلیت را به شما می دهد که بتوانید از طریق نقشه گوگل محله های اطراف خود را انتخاب کنید و به افرادی که در آن مناطق هستند ارسال پیامک داشته باشید. از این طریق می توانید بازخورد ارسال پیامک خود را بالا ببرید و افزایش درآمد را تجربه نمایید.
اما بعد از این که مشتریان به فروشگاه و یا بوتیک شما مراجعه کردند و تجربه خوبی از خرید در فروشگاه شما داشتند می توانید با دریافت شماره موبایل آن افراد به آن ها ارسال پیامک داشته باشید و آن ها را از تخفیفات، محصولات جدید، جشنواره ها و دیگر اطلاع رسانی ها با خبر نمایید.
برای ارسال به مشتریان خود اگر از پنل های تبلیغاتی استفاده نمایید نمی توانید به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند ارسال پیام داشته باشید. برای ارسال پیامک به افرادی که پیام های تبلیغاتی خود را بسته اند باید خط خود را خدماتی کنید. برای خدماتی کردن خط پیامکی نیاز است که شما مدارک حقوقی و ثبت شرکت داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید خط خود را خدماتی نمایید.
پیامک سفید این قابلیت را به شما می دهد تا با ثبت نام و استفاده از آن بتوانید بدون داشتن مدارک حقوقی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند ارسال پیامک اطلاع رسانی داشته باشید.
برای بهره مندی از 3 روز مهلت تست رایگان نرم افزار پیامک سفید و 100 پیامک هدیه آن شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد نمایید: