پیامک سفید برای سالن های زیبایی
ارتباط پس از خرید از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند فروش هر کسب و کاری را متحول سازد. ارتباط پس از خرید باعث می شود تا مخاطب یا مشتری شما مجدد به شما مراجعه نماید تا مستقیما و صد البته با هزینه خیلی کم تر از جذب مشتری جدید بر روی فروش کسب و کار شما تاثیر بگذارد.
برای برقرار کردن ارتباط پس از خرید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه برایتان توضیح خواهم داد.
ارتباط پس از خرید روش های متفاوتی از جمله تماس تلفنی، ارسال ایمیل، ارسال پیامک، ارسال هدیه و … دارد، شما با بررسی هایی که انجام می دهید می توانید متوجه شوید که با کدام روش می توانید مادام این که کمترین هزینه را انجام می دهید بیشترین بازخورد را بگیرید.
عموما در دنیا ارسال ایمیل، عمده ارتباط پس از خرید با مشتریان می باشد اما در کشور ما ایران ارسال پیامک جای ارسال ایمیل را گرفته است. ارسال پیامک نسبت به روش های دیگر که گفته شد کمترین هزینه را دارد و نسبت به هزینه کم خود بازخورد خوبی را برای شما به جا می گذارد اما به این شرط که ارسال هدفمند داشته باشید یعنی به مخاطبان و مشتریان خودتون ارسال نمایید.
البته نمی توان گفت که ارسال پیام های تبلیغاتی بازخوزد ندارد چرا که هنوز هم از آن استفاده می شود و مسلما بازخورد دارد که هنوز هم برایتان پیام تبلیغاتی می آید. اما برقراری ارتباط پیامکی با افرادی که مشتری و مخاطب شما بوده اند این بازخورد را چند برابر می کند.
ارسال پیامک به مشتریان و مخاطبان فقط یک مشکلی دارد که آن هم افرادی هستند که پیام های تبلیغاتی خودشان را بسته اند می باشند. برخی از این افراد در عین این که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند می خواهند که پیام های فروشگاه و یا کسب و کار شما را دریافت کنند.
پیامک سفید برای سالن های زیبایی این امکار را به سالن های زیبایی می دهد تا با وارد کردن شماره مشتریان و مخاطبان خودتان در نرم افزار هر زمانی که نیاز دانستید به آن ها ارسال پیام داشته باشید و آن ها را از محصولات جدید، تخفیف ها، جشنواره ها و … با خبر سازید.
شما می توانید قبل از خرید این نرم افزار از 3 روز مهلت تست رایگان و 100 پیامک هدیه آن بهره مند گردید تا کارکرد نرم افزار را مشاهده نمایید. برای بهره مندی از این مزایا فقط کافی است که شماره موبایل خود را در کادر زیر وارد نمایید: