لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

چند نکته مهم در نمایندگی سامانه پیامک

چند نکته مهم نمایندگی سامانه پیامک 

در مطالب گذشته در مورد شروع کسب و کار پیامکی مطلبی را خدمت شما ارائه کردیم که در آن مطلب به این نتیجه رسیدیم بیشترین درخواست برای ورود به کسب و کار سامانه پیامک اخذ نمایندگی پنل اس ام اس از شرکت های معتبر است. در مطلب امروز در مورد موضوعاتی  در مورد موفقیت بیشتر در حوزه  ی سامانه پیامک و همچنین  چگونه بتوانید مشتریان بیشتری را برای ارسال اس ام اس  به سمت شرکتمان جذب کنیم  خدمت شما ذکر خواهم کرد .

۱-نرم افزار پیامک (پنل اس ام اس) : شاید به جرات بتوان گفت مهمترین  موضوع برای جذب مشتری ارسال پیامک  و یا شاید تمام خریداران بحث ظاهر و قابلیت های وسیله یا نرم افزاری است که قصد دارند از آن استفاده کنند . با یک مثال خدمت شما بیشتر توضیح خواهم داد . محصولات شرکت اپل مانند گوشی این شرکت را در نظر بگیرید هیچ کدام از محصولات این شرکت قیمت ارزانی ندارند و معمولا این شرکت حاشیه سود بالایی برای محصولات تولیدی در نظر می گیرد اما با توجه به این قیمت بالا محصولات این شرکت در بازار گجت ها یکتازی می کند اما سایر شرکت های این حوزه مانند سامسونگ ، سونی ، ال جی و … دائما با مشکل فروش مواجه هستند . به راستی دلیل فروش بالای محصولات اپل چیست ؟ قیمت پایین ، امکانات بیشتر ؟ خیر عمده دلیل فروش بالای محصولات اپل ظاهر ، سادگی و در دسترس بودن ساده منوها  تولیدات  آن شرکت است که کاربر از کارکردن با محصولات این شرکت لذت می برد در واقع  ظاهر و سادگی حرف اول را در خرید مشتری میزند. در تمام بازارها از جمله بازار پیامکی این امر مصداق است . داشتن نرم افزار پیامکی زیبا ، با ظاهری ساده ، امکانات زیاد  ، سرعت بالا ارسال اس ام اس و کارکرد راحت می تواند فروش شما را افزایش دهد پس نتیجه می گیریم تهیه نمایندگی سامانه پیامک  از شرکتی که نرم افزار قدرت مندی دارد باید مهمترین فاکتور اخذ نمایندگی پیامکی شما باشد .

در نرم افزار جدید شرکت ایده پردازان سعی شده تمام فاکتور هایی که برای مشتری مهم است به بهترین شکل پیاده سازی شود از جمله این موارد  ظاهر منحصر به فرد نرم افزار  ، کارکرد  بسیار ساده ، سرعت بالای ارسال پیامک  ، ریسپانسیو بودن و امکانات بالا می توان ذکر کرد .

برای بهتر دیده شدن نرم افزار حتما دمو را داخل سایت قرار دهید تا خریداران قبل از خرید بتوانند نرم افزار شما را مشاهده کنند .

۲-پشتیبانی : شغل سامانه پیامک کار خدماتی است یعنی از زمانی که مشتری نرم افزار شما را تهیه می کند کار جدیدی به عنوان پشتیبانی برای شما شروع می شود . معمولا مبحث پشتیبانی در سامانه پیام کوتاه به دو صورت تلفنی و نرم افزاری (تیکت) انجام می شود برای اینکه مشتری از شرکت شما رضایت  بیشتری داشته باشد توجه به نکات زیر الزامی است .

داشتن شماره تلفن ثابت و نرم افزار های تلفنی برای خدمات بهتر ، پاسخ گویی سریع و کامل به مشتری ، داشتن نرم افزار مدیریت مشتری  و دفتر کار برای مراجعه حضوری مشتریان ، رضایت و حس خوب مشتریان را افزایش می دهد . اکثر موارد داشتن پشتیبانی خوب ،مستلزم این است که شما نمایندگی سامانه پیام کوتاه را از شرکتی تهیه کنید که به شما پشتیبانی مناسب ارئه کند .

۳- قیمت : فاکتور مهم بعدی که در تمام مشاغل اهمیت دارد قیمت فروش محصولات است . ارائه قیمت مناسب با توجه به امکاناتی که در اختیار مشتری قرار می دهید تعریف می شود . قیمت گذاری باید به صورتی باشد که حاشیه سود مناسبی داشته باشید تا بتوانید خدمات و پشتیبانی مناسب  به مشتریان ارائه دهید . در بازار سامانه پیام کوتاه گاها دیده  است افرادی با دامپینگ و قیمت های غیر معقول سعی بر جذب مشتری دارند که معمولا در بازار موفقیتی کسب نمی کنند و توجه داشته باشید برای مشتریان بزرگ قیمت حرف اول را نمی زند بلکه خدمات مناسب فاکتور اصلی خرید آنها است  .

 

۴- تبلیغات : با توجه به وارد شدن شرکت های زیادی در بازار سامانه پیامک چه به صورت مستقل و چه به صورت نمایندگی سامانه پیام کوتاه برای اینکه بتوان در بازار با سایر شرکت های پیامکی رقابت کرد باید تبلیغات موثر و هدفمندی داشته باشیم . انتخاب تبلیغ هدفمند هزینه ی شما را کاهش  و بهره وری را افزایش می دهد .  در صورتی که موارد یک و دو شما رعایت شود مشتریان راضی  ارزانترین و موثرترین راه تبلیغات یعنی تبلیغ دهان به دهان را برای شما انجام خواهند داد .

 

۵- سایت : در حوزه ی اینترنت سایت مانند فروشگاه و مغازه می باشد هر چه ظاهر سایت شما زیباتر و با محتویات کاملتری باشد بازدید کنندگان  تمایل بیشتری خواهند داشت تا ارسال اس ام اس را توسط شرکت شما انجام دهند  ظاهر زیبا اعتبار شرکت شما را افزایش خواهد داد . سایت پیامکی باید اطلاعات زیر را شامل شود :

دموی نرم افزار ، قیمت  پیامک و شماره اختصاصی ، برتری های نرم افزار ، توضیحات ماژول ها و برتری های شرکت شما باشد همچنین ذکر آدرس و شماره تلفن ثابت برای اطمینان مشتری الزامی اشت . برای اطلاعات کاملتر و طراحی سایت می توانید به سایت CMS.ir  بخش طراحی سایت شرکت ایده پردازان مراجعه نمایید .

۶- استفاده از روش های نوین بازاریابی : برای موفقیت  در کسب کار سامانه پیامک باید از روش های نوین بازاریابی استفاده نمایید  تا از سایر رقبا متمایز شوید . یکی از این روش ها که در سامانه پیامک ایده پردازان نوشته شده است بخش بازاریابی سیستم است که می توانید به سرعت افراد را زیر مجموعه خود کنید .

توجه به ۶ نکته فوق می تواند سیستم نمایندگی سامانه پیامک شما را به موفقیت های بیشتر و سوددهی بالاتری برساند .

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x