لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

پنل پیامکی رستوران ها

پنل پیامکی رستوران ها

رستوران ها نیز مانند تمامی اصناف می توانند از امکانات سامانه ی پیام انبوه استفاده نمایند. پنل های پیامکی برای رستوران ها از لحاظ کاربردی علاوه بر تبلیغات ، به صورت یک باشگاه مشتریان نیز عمل می کند.  

امکانات سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان

برای راه اندازی باشگاه مشتریان پیامکی می توان اطلاعات مشتریان تلفنی و یا حضوری رستوران را با استفاده از ماژول دفترچه تلفن ذخیره نمود . این ماژول امکان گروهبندی مخاطبین را نیز به شما می دهد . به طور مثال : مشتریان مهر ۹۴

با ذخیره ی اطلاعات کاربران می توان بر اساس مناسبت ها ، مانند سالگرد افتتاح رستوران تخفیفاتی را برای مشتریان قدیمی در نظر گرفته و از طریق پیامک به آنان اطلاع رسانی نمایید.

یکی دیگر از امکانات دفترچه تلفن ، جستجوی مخاطبان ذخیره شده با استفاده از شماره موبایل و یا نام و نام خانوادگی آنان می باشد. با جستجو و یافتن مخاطب ، جهت ارسال سفارش ، نیازی به گرفتن آدرس کاربر به صورت مجدد نمی باشد . همچنین می توان در صورت آماده شدن سفارش و ارسال آن ، از طریق پیامک  ، ارسال سفارش و یا مبلغ سفارش را به صورت پیامکی به آنان اعلام نمود.

برای مشتریان حضوری نیز می توان پس از خروج آنان از رستوران پیامکی با مضمون تشکر جهت مراجعه به رستوران ارسال نمود. ارسال کلیه پیامک های ذکر شده از رمزهای مشتری مداری می باشد و با ایجاد یک حس خوب میان مشتریان و رستوران ، مراجعه ی مجدد مشتریان را به رستوران تضمین می کند.

شما می توانید با فعالسازی ماژول عضویت در دفترچه تلفن به مشتریان جدید خود پیشنهاد نمایید تا کلیدواژه ی انتخابی شما را که در این ماژول توسط شما تنظیم شده است به سامانه پیام کوتاه شما ارسال نمایند تا به صورت اتوماتیک عضو مخاطبین شما در دفترچه تلفن سامانه پیام کوتاه شوند. به طور مثال با ارسال نام رستوران به شماره پیامکی سامانه پیام کوتاه رستوران ، مشتری عضو سامانه ی پیامکی می گردد.

ماژول تبریک تولد و رویدادها با امکان تبریک تولد و رویدادهای تنظیم شده در اطلاعات مخاطبین دفترچه تلفن می تواند تاثیر بسزایی در حفظ مشتریان ایفا نماید. شما می توانید در متن پیامک های تبریک ، به ارائه ی تخفیفات ویژه به مشتریان خود بپردازید. به طور مثال می توانید در متن پیامک های تبریک تولد به تخفیف برگزاری مراسم تولد در رستوران خود برای مشتریان اشاره نمایید.

کلیه خطوط سامانه پیام کوتاه دارای امکان دریافت پیامک می باشند و مشتریان شما می توانند انتقادات و پیشنهادات خود را با ارسال پیامک با شما در میان بگذارند . شما می توانید با فعالسازی ماژول پاسخ تبلیغاتی و امکان ارسال اتوماتیک پیامک تشکر از کلیه مشتریانی که نظرات و پیشنهاداتشان را به سامانه ی پیام کوتاه شما ارسال نموده اند ، قدردانی نمایید. این ماژول به صورت اتوماتیک پس از دریافت پیامک از مشتریان، پاسخ تنظیم شده توسط صاحب پنل را به ارسال کننده ی پیامک ، ارسال می نماید.

تبلیغات

جهت ارسال پیامک های تبلیغاتی می توان از بانک های اطلاعاتی شهر و کدپستی و یا نقشه ی گوگل که به صورت رایگان بر روی سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان قرار گرفته است ، استفاده نمود .با استفاده از این بانک ها و انتخاب محدوده ی فعالیت رستوران می توان به افراد آن محدوده انتخابی پیامک ارسال نمود. بانک اطلاعاتی ایرانسل و یا  BTS نیز یکی از بانک های اطلاعاتی دقیق جهت ارسال پیام های منطقه ایی می باشد. می توان در متن پیامک ها به ارائه ی تخفیف و یا امکان ارسال رایگان سفارشات به محدوده ی انتخابی اشاره نمود.

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x