لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

پشتیبانی کاربران سامانه پیامکی ایده پردازان

خط اختصاصی متناظر

پشتیبانی کاربران سامانه پیامکی ایده پردازان

یکی از مهمترین ملاک ها جهت دریافت هر سرویس و خدماتی پشتیبانی شرکت ارائه دهنده ی خدمات می باشد. در سامانه های پیامک انبوه به دلیل اینکه ارسال پیامک ها توسط اپراتورها و به صورت پنل های تحت وب انجام می گردد سوالات متعددی از ابتدای ثبت تا زمان ارسال و بعد از ارسال پیامک ها و حتی دریافت پیامک برای کاربران به وجود می آید . واحد پشتیبانی می بایست توانایی بررسی سریع تمامی سوالات را در کلیه ساعات شبانه روز بر عهده داشته و بتواند کاربر را به صورت کامل از ارسال و دریافت پیامک هایشان آگاه سازد تا کلیه کاربران با اعتماد و اطمینان خاطر بتوانند پیامک های مد نظرشان در طول روز ارسال و دریافت نمایند.

در سامانه پیامکی ایده پردازان پشتیبانی به روش های مختلف ۲۴ ساعته انجام می گیرد که در این مقاله روش های ارتباط با پشتیبانی سامانه پیامکی ایده پردازان را به شما معرفی خواهیم نمود.

تماس تلفنی

قطعا سریع ترین راه جهت ارتباط با کارشناسان پشتیبانی و رفع مشکلات و سوالات ، ارتباط تلفنی می باشد. شما می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ داخلی ۱ تماس حاصل کرده و با همکاران پشتیبان در تماس باشید. تعداد همکاران پشتیبان متعدد بوده و شما می توانید سوالات و مشکلات خود را با کمک هر کدام از پشتیبانان رفع نمایید. واحد تلفنی سامانه پیامکی ایده پردازان همه روزه ( روزهای کاری غیر از تعطیلات رسمی و جمعه ها ) از ۸ صبح الی ۲۰:۳۰ شب در خدمت شما عزیزان می باشد.

تیکت در سامانه پیامکی

در کلیه ساعات شبانه روز می توانید وارد سامانه ی کاربریتان شده و از طریق منوی خدمات مشتریان – درخواست پشتیبانی ، تیکت درج نمایید. در تیکت سوال و یا مشکلات خود را به صورت کامل شرح نمایید. همکاران پشتیبان در سریع ترین زمان پاسخ سوالات شما را از طریق تیکت اعلام می نمایند. دقت نمایید پاسخ تیکت ها نیز همانند تصویر زیر با کلیک بر روی تیکت ایجاد شده و انتخاب گزینه ی مشاهده ی جزئیات قابل مشاهده می باشد.

 

نیازی به بررسی مداوم این بخش نبوده و بلافاصله پس از پاسخ دهی همکاران به تیکت شما پیامکی جهت اطلاع رسانی به شماره ی کاربری سامانه ی شما ( شماره ی همراه ) ارسال خواهد شد. شما می توانید در صورتی که تیکت شما نیاز به پاسخ مجددی داشت بر روی تیکت قبلی پاسخ مد نظرتان را ارسال نمایید.

در صورتی که سوالات متفاوتی دارید پیشنهاد می کنیم تیکت های مجزایی درج نموده و یا در صورتی که سوال جدید پس از گذشت زمان برای شما مطرح شده است تیکت جدید درج نموده و از باز نمودن تیکت های غیر مرتبط قدیم جهت پرسش سوالاتتان خودداری نمایید. این امر جهت افزایش سرعت پاسخگویی به تیکت شما می باشد.

ارسال ایمیل از طریق تماس با ما

این روش بیشتر برای افرادی کاربرد دارد که عضو سامانه ی کاربری پنل پیامکی ایده پردازان نیستند .بررسی سوالات و مشکلات کاربران پنل پیامکی ایده پردازان از طریق تیکت هم برای کاربران و هم برای واحد پشتیبانی با سهولت بیشتری انجام می گردد. زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل امکان بررسی پنل کاربر با داشتن نام کاربری وی از طریق تیکت درج شده وی آسان تر می باشد. به عبارتی این مورد برای افرادی که نیاز به اطلاعات جهت ثبت نام و دریافت سامانه ی پیامک ، تعرفه ها و یا خطوط پیامکی را دارند قابل استفاده می باشد.

امتیاز به این مطلب
[کل: ۱ میانگین: ۵]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
2 Comments
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
سجاد سالمی
سجاد سالمی
2 months ago

فوری   فوری   فوری    فوری    فوری    

سلام من قبلا اشتراک داشتم توی سایت و حدودا ۲ سالی باهاش کار نکردم و الان هر کاری میکنم نمیتونم وارد سایت بشم 
حتی چندین بار هم رمز جدید هم گرفتم از سایت ولی بازم نتونستم وارد بشم 
الان حدود ۲ روزه گرفتارم و باید اس ام اس تبریک سال جدید میفرستادم ولی بازم نتونستم
اگه زود جوابم میدادید ممنون میشدم

ادمین SMS.ir
ادمین
2 months ago

با سلام و احترام
لطفا با شماره موبایلی که کاربری داشتید ، حرف p را به شماره ۳۰۰۰۰۲۸۵۳ ارسال کنید تا رمز جدید برایتان ارسال شود ، در صورت بروز مشکل لطفا با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند.
با تشکر

مشاوره رایگان 0212853
2
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x