لوگوی sms.ir

وضعیت دلیوری پیامک ( گزارش ارسال )

وضعیت دلیوری پیامک پس از ارسال، برای اطمینان از ارسال و یا دریافت بازخورد یک ارسال؛ همیشه برای کاربران گرامی یک سوال و یا درخواست بوده است.

گزارش ارسال و یا همان delivery می تواند در ارسال های تبلیغاتی مشخص نماید جامعه آماری گیرندگان و بازخوردشان نسبت به متن ارسالی چطور بوده است. در ارسال اس ام اس های اطلاع رسانی نیز می توان اطمینان پیدا کرد که آیا متن به دست گیرنده و یا مشتری رسیده است یا خیر.

وضعیت دلیوری پیامک ( گزارش ارسال ) متعدد بوده و دانستن آن کمک می کند تا بدانید ارسال شما در چه وضعیتی قرار گرفته است .

 

وضعیت دلیوری پیامک ( گزارش ارسال ):

وضعیت دلیوری پیامک ( گزارش ارسال )

 

 

  • در حال ارسال

وضعیت در حال ارسال در دو حالت نمایش داده می شود. اگر ارسال شما زماندار باشد رو به روی شماره گیرندگان عبارت در حال ارسال نمایش داده می شود.

تا هنگامی که ارسال شما در زمان مشخص شده ارسال شود.

هم چنین اگر پس از ارسال بلافاصله گزارش ارسال را بررسی نمایید همین عبارت را خواهیم دید. اگر ارسال به اتمام برسد، گزارش ارسال یکی از حالات زیر خواهد بود.

  • بلک لیست مخابراتی لیست سیاه

اگر شماره گیرنده دریافت پیام های خود را مسدود نموده باشد در بلک لیست مخابراتی قرار داده شده و نمی توان برایش ارسال پیامک انجام داد. هزینه ارسال به این شماره ها پس از اتمام ارسال، به شارژتان برگردانده خواهد شد.

  • وجود مشکل در ارسال

گاهی اوقات گزارش ارسال بلک لیست ها به صورت ” وجود مشکل در ارسال ” نمایش داده می شود. این گزارش بیشتر در اپراتور ۱۰۰۰ دیده می شود.

  • نرسیده به گوشی

وضعیت نرسیده به گوشی مربوط به شماره هایی است که خاموش بوده اند و یا به مدت طولانی در دسترس نبوده اند. ارسال پیام کوتاه به این شماره موبایل ها نخواهد رسید.

  • رسیده به گوشی

متن ارسالی به این شماره ها رسیده شده و در گوشی فرد قرار گرفته است.

  • نرسیده به مخابرات

گزارش ارسال ” نرسیده به مخابرات ” مربوط به شماره هایی است که ارسال از اپراتور برایشان فرستاده شده است اما از مخابرات محلی دیگر برایشان ارسالی انجام نشده است. عموما شماره هایی که گزارش ارسال آن ها نرسیده به مخابرات است، شماره های ترابرد شده هستند.

ترابرد کردن شماره به این معنی است که شماره موبایل شما از یک اپراتور است و تعرفه و خدمات اپراتور دیگری را استفاده می نمایید.

  • رسیده به مخابرات

” رسیده به مخابرات ” در بیش از ۷۰ درصد مواقع رسیده به گوشی خواهد شد. اگر پس از ارسال وضعیت گزارش دهی از طرف اپراتور به روز رسانی نشود ممکن است حتی ساعت ها پس از ارسال، همین وضعیت مشاهده شود. می توانید برای اطمینان از ارسال پیام کوتاه خود، درخواست دریافت گزارش از اپراتور خططتان را داشته باشید.

  • ارسال به اپراتور / ارسال موفق ( رسیده به مخابرات / رسیده به گوشی )

در برخی مواقع ممکن است در لیست گزارشات خود، وضعیت ارسال به اپراتور و یا ارسال موفق را مشاهده نمایید. پس از مدتی این وضعیت ها به وضعیت ارسال به مخابرات و یا رسیده به گوشی؛ تغییر خواهد یافت.

ارسال به اپراتور و یا ارسال موفق ممکن است در همان ابتدای ارسال شما نمایش داده شود اما اگر پس از حداکثر ۲۰ دقیقه به روز رسانی نشود، می توانید از بخش پشتیبانی پیام دهی جویای گزارش ارسال انبوه و یا ارسال تکی پیامک خود شوید.

امتیاز به این مطلب
[کل: ۱ میانگین: ۵]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x