لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

نکات استفاده ماژول باشگاه مشتریان

نکات استفاده ماژول باشگاه مشتریان

در مقاله ی باشگاه مشتریان چیست به شرح کامل ماژول باشگاه مشتریان در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان پرداختیم. این ماژول با قابلیت ارسال به شماره های لیست سیاه مخابراتی مشکل خدماتی نمودن را برای افراد حقیقی بر طرف نموده است ، زیرا از آبانماه ۱۳۹۴ طبق اطلاعیه ی اپراتور همراه اول امکان خدماتی نمودن خطوط تبلیغاتی برای افراد حقیقی میسر نمی باشد.

حال در این مقاله سعی بر ذکر نکات و سوالات مهم این ماژول که برای بسیاری از کاربران به وجود می آید ، خواهیم پرداخت.

  • آیا با وارد نمودن شماره ها در بخش مخاطبین باشگاه مشتریان می توان به تمامی شماره ها پیامک ارسال نمود؟

پاسخ این سوال در گرو تایید کلید واژه ی ارسال شده توسط تمامی شماره های وارد شده در لیست مخاطبین باشگاه می باشد. به عبارتی پس از وارد نمودن شماره ی مخاطب در لیست مخاطبین پیامکی از سامانه پیامکی شما به صورت اتوماتیک پیامکی جهت تایید و یا عدم تایید دریافت پیامک به مخاطب ارسال می گردد. در صورت تایید ارسال و یا در صورتی که کلید واژه عدم تایید نیز توسط مخاطبین ارسال نگردد ، شماره ی مخاطب به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان سامانه پیام کوتاه شما اضافه گشته و شما می توانید به این مخاطبین با خط انتخابی باشگاه مشتریانتان پیامک ارسال نمایید.

  • آیا هزینه ی پیامک تایید عضویت در باشگاه مشتریان از کاربر کسر می گردد؟

هنگام ورود شماره ها در لیست مخاطبین ، پیامکی مبنی بر تایید و یا عدم تایید کلیدواژه جهت دریافت پیامک از شرکت ، فروشگاه و یا شخص شما به مخاطبین ارسال می گردد. این پیامک ۳ بخشی و فارسی بوده و هزینه ی آن نیز از سامانه کاربر کسر می گردد.

  • آیا می توان بدون ارسال پیامک تاییدیه توسط مخاطبین ، شماره ی آنان را به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان اضافه نمود؟

در صورتی که می خواهید بدون ارسال پیامک ۳ بخشی شماره های کاربران شما به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان اضافه گردد می توانید به صورت حضوری به کاربران خود اعلام نمایید تا کلید واژه ی تایید باشگاه مشتریانتان را به شماره ی انتخابی شما در باشگاه مشتریان ( به طور مثال شماره ی ۳۰۰۰۲۱ ) ارسال نمایند تا بدون ارسال پیامک از سامانه پیامکی شما ، به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان شما افزوده گردد.

  • آیا می توان شماره ها را به صورت یکجا ( فایل اکسل ) به مخاطبین اضافه نمود؟

خیر ، در حال حاضر امکان وارد نمودن شماره به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان میسر نمی باشد و شما می توانید با استفاده از گزینه ی افزودن مخاطب جدید و یا استفاده از نرم افزار ویندوزی ماژول باشگاه مشتریان شماره ها را وارد لیست مخاطبین خود نمایید.

  • آیا تغییر تنظیمات ماژول باشگاه مشتریان در لیست مخاطبین باشگاه تغییر ایجاد می نماید؟

بله ، با تغییر تنظیمات باشگاه مشتریان این ماژول بروزرسانی شده و کلید واژه های تایید ارسال پیامک مجددا می بایست توسط مخاطبین ارسال گردد. لذا پیشنهاد می نماییم در صورتی که تغییرات کلیدواژه ی شما ضروری نمی باشد اقدام به ویرایش و یا تغییر آن ننمایید.

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x