لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

مراحل فعالسازی ماژول باشگاه مشتریان و پيامك سفيد (2)

نکته : با توجه به رونمایی سامانه پیامک سفید در اسفند ماه ۱۳۹۶ علاوه بر روش زیر می توانید پیامک سفید به سادگی چند کلیک ساده فعال نمایید .

جهت فعالسازی پیامک سفید اینجا را کلیک نمایید .

 

مراحل فعالسازی ماژول باشگاه مشتریان (۲)

در مقاله ی گذشته به معرفی ماژول باشگاه مشتریان و نحوه کارکرد این ماژول به صورت کلی پرداختیم. در این مقال نحوه ی ثبت تنظیمات ماژول را مرحله به مرحله همراه با تصویر نمایش خواهیم داد.

ابتدا از منوهای سمت چپ بر روی باشگاه مشتریان کلیک کرده و تنظیمات اولیه را انتخاب می نمایید.

در ابتدای ورود به بخش تنظیمات قوانین و مقررات ماژول باز می گردد. در ادامه تمامی قوانین را نیز به شما اعلام خواهیم نمود اما پیشنهاد می کنیم حتما یکبار در همین آغاز قوانین را مطالعه نمایید.

پس از مطالعه و تایید قوانین اطلاعات زیر جهت تکمیل نمایش داده می شود.

 

ابتدا شماره ی خط را از نتخاب خط پیش فرض ارسال تنظیمات انتخاب نمایید.

کلیدواژه ی لغو عضویت به صورت اتوماتیک توسط سیستم انتخاب می شود. این عدد همواره برای شخص شما ثابت می باشد.

کاربران شما در صورت ارسال این کد از لیست مخاطبین شما حذف می شوند و پیامک لغو عضویت اتوماتیک برای آنان ارسال می گردد.

کلیدواژه ی عضویت توسط شما انتخاب می شود. این کلیدواژه می بایست حداقل شامل ۳ حرف باشد. می توانید از حروف فارسی ، لاتین و اعداد استفاده نمایید. کلیدواژه عضویت در دو قسمت قابل استفاده می باشد.

  1. ارسال در پیامک لغو عضویت : افرادی که قصد دریافت پیامک از شما را ندارند کلید واژه ی لغو عضویت را ارسال می نمایند. سامانه پیامک لغو عضویت را به صورت اتوماتیک به آنان ارسال می نماید و کاربر در صورت تمایل می تواند مجدد با ارسال کلید واژه ی عضویت ، عضو مخاطبین باشگاه مشتریان شما شوند.
  2. درخواست عضویت : شما می توانید در یک بخشنامه به همه همکارانتان اعلام نمایید کلیدواژه ی عضویت را به شماره ی باشگاه مشتریان شما ارسال نمایند و اتوماتیک شماره ی آنان به لیست مخاطبین افزوده شود. این امکان برای مشتریان شما و تمامی مخاطبینتان به صورت مشابه امکان پذیر می باشد. به عبارتی تمامی افراد می توانند بدون آنکه شما شماره ی آنان را در لیست مخاطبین باشگاه تان بیافزایید درخواست عضویت خود را با ارسال پیامک به شماره باشگاهتان اعلام نموده و اتوماتیک عضو سامانه ی پیامکی شما شوند.

 

پیشوند : کلمه پیشوند در متن پیامک عضویت و لغو عضویت درج می شود. شما می توانید از باشگاه مشتریان ، مشتریان ویژه ، مخاطبین  VIP ، گروه همکاران و از این قبیل استفاده نمایید.

نام شرکت / فروشگاه : نام شرکت و یا فروشگاه تان را در این قسمت وارد نمایید. همانطور که مشاهده می نمایید نام شرکت و یا فروشگاه نیز در پیامک عضویت و لغو عضویت نیز ارسال می گردد.

گروه پیش فرض باشگاه مشتریان :  همانطور که در قسمت کلیدواژه ی عضویت گفتیم کاربران با ارسال کلیدواژه ی عضویت در لیست مخاطبین شما افزوده می شوند. برای جلوگیری از بی نظمی شماره ها در یک گروه به نام پیش فرض ذخیره می گردند. شما می توانید بعدا نام گروه پیش فرض را تغییر داده و یا شماره های آن گروه را از یک گروه وارد گروه دیگری نمایید.

نکات مهم

  • دقت نمایید هزینه پیامک عضویت و لغو عضویت از سامانه ی شما کسر می گردد.
  • این پیامک تنها یکبار ارسال می گردد.
  • هزینه ی پیامک عضویت و یا لغو عضویت معادل ۲ پیامک می باشد. در صورتی که اطلاعاتتان را مانند نام شرکت ، کلیدواژه ی عضویت و … را  طولانی درج نمایید متن پیامک ۳ بخشی خواهد شد.
  • در صورتی که کاربر کلیدواژه ی لغو را ارسال نماید ، از لیست شما خذف شده و شما نمی توانید شماره ی ووی را مجدد به لیست بیافزایید مگر آنکه خود کاربر کلیدواژه ی عضویت را ارسال نماید.

پس از درج اطلاعات فوق بر روی ثبت تنظیمات کلیک کرده و هزینه ی خط را پرداخت نمایید. با پرداخت هزینه خط شما فعال شده و  تنظیمات شما ثبت می گردد.

امتیاز به این مطلب
[کل: ۱ میانگین: ۵]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x