لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

مراحل انتقال خطوط پیامکی

وب سرویس ارسال و دریافت پیامک

مراحل انتقال خطوط پیامکی

جهت ارسال و دریافت پیامک های انبوه می بایست خط پیامکی شما توسط اپراتورهای پیامک انبوه لینک دهی شده و به واسطه ی شرکت های دارنده ی پنل های پیامکی مورد استفاده قرار گیرد.

خطوط پیامکی با سرشاخه های متفاوتی از قبیل ۳۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ ،۰۲۱ و ۵۰۰۰ جهت ارسال و دریافت پیامک های انبوه وجود دارند که هر کدام متعلق به اپراتورهای خاصی هستند. به طور مثال خطوط ۳۰۰۰ متعلق به اپراتور مگفا و یا خطوط ۱۰۰۰ مربوط به اپراتور رهیاب می باشند. در سامانه های پیامک انبوه مانند سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان شما می توانید از خطوط ۳۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۰۲۱ و ۵۰۰۰ در سامانه ی خود استفاده نمایید. محدودیتی در تعداد خطوط و نوع خطوط جهت ارسال و دریافت پیامک وجود نداشته و هزینه ی ارسال از کلیه خطوط یکسان می باشد و شما می توانید از شارژ پنل تان جهت استفاده کلیه خطوط تان بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید.

بسیاری ار کاربران ممکن است هنگام عضویت در پنل های پیامکی ایده پردازان در پنل های پیامکی دیگر نیز عضو باشند. پس از ثبت نام و استفاده از سامانه به دلیل کاربرپسند بودن و ارائه امکانات متمایز علاقمند می باشند که کلیه امور پیامکیشان را توسط این پنل اس ام اسی انجام دهند. در صورتی که خطی در پنل های پیامکی گذشته ی خود داشته باشند می توانند در صورت تمایل آن خطوط را به این سامانه پیامکی منتقل نمایند. در این مقاله شرایط و اطلاعات مورد نیاز جهت انتقال خطوط به سامانه پیامکی ایده پردازان را مطرح خواهیم کرد.

اولین نکته مهم جهت انتقال خطوط این می باشد که در سامانه پیامکی ایده پردازان همانطور که در ابتدا اعلام نمودیم خطوط ۳۰۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۰۲۱ ، ۰۲۶ و  ۵۰۰۰۲ ارائه می گردد. پس تنها شما خطوطی با این سرشاخه ها را می توانید منتقل نمایید. به طور مثال امکان انتقال خط ۲۰۰۰ در حال حاضر به پنل پیامکی ایده پردازان وجود ندارد.

مورد بعدی رضایت شرکت مبدا می باشد. در صورتی که شرکت مبدا شما رضایت جهت انتقال نداشته باشد امکان انتقال میسر نمی باشد پس در ابتدا این مورد را با شرکت پیامکی قبلی خود هماهنگ نمایید. برخی شرکت ها جهت انتقال خطوط هزینه ای از کاربر دریافت کرده و سپس خطوط پیام کوتاه کاربر را منتقل می نمایند.

در انتها دقت نمایید خط شما اختصاصی بوده و حتما با نام شما در اپراتور ثبت شده باشد. در صورتی که خط شما عمومی باشد به معنی تعلق خط به شرکت مبدا می باشد و شما امکان انتقال خط را ندارید.

پس از آنکه موارد فوق را بررسی کردید و مشکلی در سه مورد مشاهده نشد با اعلام موضوع به شرکت مبدا و اعلام نام شرکت ایده پردازان به  آنان نامه ی انتقال توسط آنان به اپراتور هر خط ارسال خواهد گشت.

در صورت دریافت نامه توسط اپراتور ، شما می بایست موضوع انتقال را با شرکت ایده پردازان هماهنگ نمایید تا در صورت نیاز نامه ی رضایت دریافت خط نیز به اپراتور ارسال گردد.

پس از اعلام رضایت هر دو شرکت ارائه دهنده ی پنل های پیامکی ، خط شما بعد از طی روال کاری به پنل پیامکی ایده پردازان منتقل گشته و بدون دریافت هزینه ای آماده ی استفاده شما کاربر گرامی خواهد بود.

 

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۱ میانگین: ۵]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x