لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

قوانین طلایی برای جمع آوری شماره موبایل مشتریان

MobileList

با توجه به افزایش روز افزون دارندگان تلفن همراه و فراگیر شدن فرهنگ استفاده از آن در زندگی روزمره مردم، بستر مناسبی برای رساندن پیغام به اشخاص مهیا شده است. میزان ارسال پیامک در سال ۱۳۹۲ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد پیامک بوده است که همین آمار بالا به تنهایی، علاقه و گرایش مردم را به استفاده از این خدمت نشان می دهد.

در صورتی که شما صاحب کسب و کاری باشید بهتر است لیست تمامی مشتریانی را که از شما خرید انجام داده اند را داشته باشید تا در صورتی که درصدد انجام تبلیغ برآمدید اولین افرادی را که به فروشگاه شما مراجعه کرده اند، اولین افرادی باشند که مطلع می شوند. در زیر به برخی از مواردی که به شما کمک می کند لیست شماره های مناسبی از مشتریان را جمع آوری نموده و بتوانید آنها را حفظ نمایید، آورده شده است:

۱ – توجه داشته باشید که تلفن همراه یک وسیله کاملا شخصی است، پس حتما شماره افرادی را در لیست مخاطبان خود قرار دهید که تمایل به انجام این کار داشته باشند. در صورتی که بدون اطلاع و یا رضایت شخص نسبت به ارسال پیامک تبلیغاتی اقدام نمایید ، بدون شک به جای تاثیر مثبت ، ذهنیت مشتری نسبت به نام و برند کاری شما تغییر خواهد کرد و ممکن است هیچ وقت به شما مراجعه نکند.

۲ – از روشهای مناسب برای جمع آوری اطلاعات مشتریان استفاده نمایید. روش اول : استفاده از نصب پوستر و یا فرمهای کاغذی ارائه شده بر روی پیشخوان فروشگاهها پس از خرید روش دوم : یک روش جذاب دیگر برای مشتریان شما تماس تلفنی است، این کار باعث می شود که مخاطب احساس کند به اندازه کافی به وی اهمیت می دهید. روش سوم : ارسال کد به مشتری و ارسال پاسخ هوشمند و اتوماتیک برای ثبت آنها در بانک اطلاعاتی شما.

MobileList

۳ – برای ارسال پیامک به مشتریان خود دلیل مناسبی داشته باشید. اگر بدون دلیل مناسب اقدام به ارسال پیامکهای خبری و یا تبلیغاتی نمایید، ممکن است افراد از اینکه در لیست شما باشند انصراف دهند و درست زمانی که دلیل خوبی برای مطلع سازی کاربر داشته باشید، نتوانید اطلاعرسانی خود را به مخاطب خود انجام دهید. رعایت نکات زیر نیز می تواند از عدم نارضایتی مشتری شما جلوگیری نماید: ۱: اعمال سلیقه های مشتریان بر اساس فیدبکهای دریافتی از آنها که به کدام یک از محصولات شما بیش از دیگری علاقه مند هستند. ۲: محتوای پیامک خود را با توجه به محدودیتهای کاراکتری مناسب انتخاب نمایید. ۳: زمان مناسبی را برای انجام تبلیغ خود انتخاب نمایید. ۴: پیامک خود را به کسانی ارسال نمایید که از نظر مکانی توانایی خرید از شما را داشته باشند.

MobileAddContent

۴ – تبلیغات خود را بر اساس قوانین مشخص و بر اساس قواعد تعریف شده انجام دهید. وجود نظم در تبلیغات شما، باعث می شود که ذهنیت خوبی برای مشتری نسبت به محصولات شما به وجود بیاید.

رعایت موارد گفته شده صرفا برای استفاده از پیامک یا به خصوص سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه گفته شده است، اما مطمئنا می توان برخی از آنها را در سایر روشهای تبلیغاتی نیز به کار برد.

 

 

 

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۹/۰۱/۰۹

همه چیزهایی که شما باید در مورد بازاریابی کسب و...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۰۴/۲۶

چگونه یک سامانه پیامک مناسب انتخاب کنیم  و چگونه یک...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۰۳/۱۱

کاربرد پیامک در دانشگاه ها امروزه بیش از هر کسب...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x