لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

علل لغو اشتراک اعضا از خبرنامه پیامکی(بخش دوم)

در هفته های گذشته در رابطه با خبرنامه پیامکی و نحوه ایجاد آن برای شما توضیح داده شد، و پس از آن علل لغو اشتراک اعضا از خبرنامه پیامکی بررسی شد، هم اکنون ادامه آن موارد را برای شما شرح می دهیم :

مشتریان خود را با پیامک ها بمباران نکنید!

مطمئنا خود شما نیز دوست ندارید که از یک برند هر روز یا به تعداد زیادی در مدت زمان کمی پیامک های تبلیغاتی یا حتی خدماتی دریافت کنید و بعد از مدتی دیگر تمایلی به دریافت پیامک از این برند به خصوص نخواهید داشت. ارسال پیامک های هر روزه و چندباره درباره یک موضوع نه تنها برای شما بازخورد مناسبی نخواهد داشت، بلکه حتی وفادارترین مشتریان شما را نیز کلافه خواهد کرد و لغو اشتراک آنها را در پی خواهد داشت.

راهکار : بنابراین برای ارسال پیامک هایتان یک روتین مناسب با کسب و کار خود در نظر بگیرید و این را به اطلاع مخاطبین خود نیز برسانید و به آن پایبند باشید. مثلا در هفته یک پیامک ارسال کنید.

پیامک ها پراکنده ارسال می شوند

این مورد شاید به مورد قبلی مربوط و تکمیل کننده آن باشد. ارسال پیامک در زمان های پراکنده و مختلف در هفته تاثیر خوبی در بازاریابی شما نخواهد داشت. مثلا اگر آخر هفته ارسال داشته اید، و نوبت ارسال بعدی شما اول هفته باشد، اینطور به نظر می رسد که تعداد پیامک های ارسالی شما در طول مدت زمان کوتاهی، بالاست و این مخاطب را خسته و کلافه می کند.

راهکار: پس بهتر است برای ارسال پیامک های خود یک روز مشخصی را درهفته در نظر بگیرید، مثلا هر روز دوشنبه ارسال های خود را انجام دهید، این به نفع خود شما نیز هست، می توانید با استفاده از ماژول هایی مانند ارسال پیامک زماندار پیشرفته، یکبار ارسال پیامک را طبق زمانبدی خود ثبت کنید و برای دفعات بعدی کار ارسال پیامک را به پنل بسپارید تا در وقت خود نیز صرفه جویی کنید. به این صورت افراد شرطی می شوند و طبق عادت در روز مشخص منتظر دریافت پیامک و اخبار از طرف شما هستند.

 

زمان ارسال پیامک بسیار اهمیت دارد

به صورت کلی هیچ فردی دوست ندارد در زمان استراحت پیامک تبلیغاتی دریافت کند. ارسال پیامک در ساعات ۱۰ شب تا ۹ صبح معمولا بازخورد مناسبی ندارد و افراد برای خواندن آنها تمایلی نشان نمی دهند چه بسا بدون خواندن متن ، پیامک شما را حذف خواهند کرد. و این می تواند یکی از دلایل آشفتگی و لغو اشتراک آنها باشد.

راهکار : بهترین زمان برای ارسال پیامک از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ می باشد. طبق بررسی های به دست آمده ، افراد در این ساعت تمایل بیشتری برای خواندن پیامک های دریافتی خود دارند. لازم به ذکر است در برخی کسب و کار ها پیامک می بایست به صورت آنی در هر لحظه ارسال گردد ، البته تعداد محدودی به این صورت هستند بنابراین برای دانستن زمان مناسب ارسال پیامک، باید گروه مخاطبین خود را به خوبی بشناسید.

با بررسی همه موارد ذکر شده و به کارگیری یک استراژی قوی مطمئن باشید که می توانید هم از لغو اشتراک اعضا از خبرنامه خود جلوگیری کنید و هم در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد اعضای خبرنامه خود را چندبرابر کنید. فقط کافی است همه جوانب را در نظر بگیرید و در این زمینه تلاش مستمر داشته باشید و به نکات ذکر شده توجه کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره ۰۲۱۲۸۵۳ تماس بگیرید یا اطلاعات خود را در فرم پایین صفحه وارد نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۹/۰۱/۱۶

فکر می کنید بازاریابی پیامکی مدت زیادی است که از...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۱۹

برگزاری کمپین تبلیغات پیامکی، یک روش خوب و تاثیرگذار برای...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۷/۰۵/۲۴

خلاقیت در بازاریابی پیامکی - چگونه تولید محتوای پیامکی کنیم؟...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x