لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

سوالات متداول ( ویرایش اطلاعات و ارسال مدارک )

تبریک روز مادر

سوالات متداول ( ویرایش اطلاعات و ارسال مدارک )

در مقاله ی گذشته ی سوالات متداول به نحوه ی فعالسازی سامانه پیامکی ایده پردازان برای کاربران جدید و تمدید سامانه کاربران و مدارک مورد نیاز پرداختیم و در این مقاله به یکی دیگر از سوالات متداول دیگر در این زمینه خواهیم پرداخت.

 

سوال : سلام می خواستم بدونم به چه طریقی می توانم حساب کاربریم راحذف کرده و یا اطلاعاتم را ویرایش کنم تا مدارک بفرستم؟

این سوال بسیاری از کاربرانیست که به مرحله ی آپلود مدارک رسیده اند. در برخی مواقع دسته ای از این کاربران جزء کاربران جدید سامانه پیامکی ایده پردازان می باشند که هنگام ثبت نام اطلاعات خود را نوشته ، خط هدیه شان را انتخاب می کنند و به مرحله ی آپلود مدارک می رسند. متوجه می شوند اطلاعاتی که وارد نموده اند اشتباه بوده به طور مثال آدرس را ناقص نوشته اند و هم اکنون قبضی مطابق با آن آدرس ندارند. شماره شناسنامه ، نام و نام خانوادگی و یا اطلاعات دیگر را غیر واقعی پر نموده اند و هم اکنون نیاز به مدارک و اطلاعاتی مطابق با فرد غیر واقعی دارند! برخی از این افراد در این مرحله می خواهند کاربریشان را حذف نموده و یک کاربری جدید با همان شماره اما با اطلاعات جدید ایجاد نمایند.اما نیازی به حذف کاربری نمی باشد!

دسته ای دیگر از  کاربران هم کاربران قدیمی سامانه پیامکی ایده پردازان هستند که پنل کاربریشان منقضی شده و نیاز آپلود مدارک دارند. این کاربران فراموش کرده اند در گذشته چه اطلاعاتی را وارد نموده اند در نتیجه نیاز به اطلاع و یا ویرایش اطلاعات گذشته ی خود دارند.

پاسخ :

پاسخ این سوالات بسیار ساده می باشد. اولین راه تماس با واحد پشتیبانی ایده پردازان می باشد تا به راحتی مراحل ویرایش مدارک را به شما اعلام نمایند. برای این کار کافیست شماره ی ۰۲۱۲۸۵۳ را گرفته و داخلی ۱ را انتخاب نمایید.

راه دوم برای ویرایش اطلاعات درج تیکت می باشد. از منوی خدمات مشتریان و انتخاب گزینه ی درخواست پشتیبانی می توانید اطلاعات مد نظرتان را جهت ویرایش اعلام نمایید.

خبر خوب برای کاربران تازه این است که می توانند اطلاعات شخص اصلی پنل را با توجه به اولین کارت ملی ارسالی تغییر دهند و نیاز به ارسال نامه درخواست نمی باشد. اما کاربران قدیم سامانه پیام کوتاه ایده پردازان اگر قصد دارند اطلاعات اصلی پنل کاربریشان را مانند نام و نام خانوادگی را تغییر دهند می بایست حتما کارت ملی شخص اول و شخص جدید را ارسال نموده و طی درخواستی تغییر اطلاعات اولیه را انجام دهند.

لازم به ذکر است یک هفته قبل از انقضا پنل پیامکی مبنی بر یاداوری به کلیه کاربران ارسال می گردد. کاربران گرامی می توانند از طریق ورود به پنل پیامکیشان ، منوی تنظیمات ، پروفایل کاربر نیز اطلاعات گذشته ی خود را مشاهده و قبل از رسیدن به مرحله ی آپلود مدارک ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

دقت نمایید تمدید سامانه پیامکی همانند فعالسازی آن رایگان می باشد.

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x