لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

سوالات متداول ( آیا پیامک های من ارسال شده اند؟ )

SMSMarketing

سوالات متداول ( آیا پیامک های من ارسال شده اند؟ )

همه افرادی که از سامانه های پیامکی جهت ارسال پیامک انبوه یا تکی استفاده می نمایند علاقه مندند وضیعت پیامک های ارسالیشان را پس از ارسال پیامک هایشان به مخاطبینشان دانسته و با اطمینان بیشتری بتوانند ارسال های انبوه آتی را انجام دهند. بسیاری از کاربرانی که با واحد پشتیبانی ایده پردازان ( شماره ۰۲۱۲۸۵۳ داخلی ۱ ) تماس می گیرند و یا تیکت درج می نمایند سوال شان پیرامون همین موضوع می باشد که آیا پیامک های من ارسال شده است یا خیر و  یا اینکه پیامک ارسال نموده ایم ولی ارسال نشده است و یا …

در پنل پیامکی ایده پردازان کاربران می توانند پس از ارسال پیامک گزارش های ارسالشان را مشاهده نمایند.

تنها کافیست از پنل وارد قسمت گزارشات ارسال و دریافت شوید.

در صورتی که پیامک ساده و یا انبوه ارسال کرده اید گزارش های ارسالی شما در قسمت پیامک های ارسالی قابل مشاهده می باشد.

در صورتی از وب سرویس و یا ماژول های سامانه پیامکی ایده پردازان استفاده می نمایید می توانید از گزارش پیامک های ارسالی  VIP گزارش گیرندگان را مشاهده نمایید.

نکته مهم هنگام مشاهده ی وضعیت ارسال ها نوع خط ارسال کننده می باشد. در صورتی که از خط ۵۰۰۰ و یا ۰۲۱ استفاده می نمایید دقت کنید که این خطوط گزارش دلیوری نداشته و شما تنها می توانید متن پیامک ، شماره گیرندگان و زمان ارسالتان را از طریق این بخش بررسی نمایید. در صورتی که از خطوط ۳۰۰۰ و یا ۱۰۰۰ استفاده می نمایید می توانید گزارش پیامک های ارسالیتان را به صورت دقیق با کلیک بر روی متن پیامک ارسالی و انتخاب گزینه ی گیرندگان مشاهده نمایید.

امکان گرفتن خروجی اکسل از پیامک های ارسالیتان میسر بوده و در صورتی که برای شخص دیگری از پنلتان پیامک ارسال نمودید می توانید خروجی اکسل را جهت اطمینان به وی ارائه نمایید.

اگر برای شما داشتن آرشیوی از گزارشات پیامک های ارسالیتان مهم می باشد حتما خروجی اکسل پیامک هایتان را هر ماه در کامپیوترتان ذخیره نمایید . البته لازم به ذکر است این گزارشات در آرشیو سامانه پیامکی شما وچود داشته و پاک نمی گردد اما امکان مشاهده ی آنان در کامپیوترتان با سرعت بیشتری میسر می گردد.

نکته ی مهم دیگر ارسال به خطوط بلک لیست می باشد . بسیاری از کاربران در ابتدا جهت تست به شماره ی همراه خودشان پیامک ارسال می نمایند . در برخی مواقع شماره آنان در بلک لیست بوده و پیامک به آنان ارسال نمی شود و تصور می کنند سامانه پیامکیشان غیر فعال بوده و یا پیامک ارسال نمی کند. حتما در این شرایط گزارش پیامک های ارسالیتان را بررسی نموده و یا با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمایید تا راهنمایی لازم در این مورد خدمت شما ارائه نمایند.

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۲/۱۴

تفاوت دریافت نمایندگی مستقل و کسب در آمد بازاریابی و...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

زمان زیادی به شروع یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس باقی نمانده...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۲۰

نکات تبلیغات با پنل پیامک انتخاباتی مجلس یازدهم پیامک انتخاباتی:...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x