لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

خلق بازار پیامکی در دستان شماست

خلق بازار پیامکی

دو زندانی از پشت میله های زندان به بیرون نگاه می کردند ، یکی خاک را می دید و دیگری ستاره ها را !

روزی روزگاری ، دو شرکت تولید کننده کفش ، هرکدام به طور جداگانه یک فروشنده به یکی از کشورهای آفریقایی فرستادند ، یکی از این فروشنده ها اصلا علاقه ای به این سفر نداشت ولی دیگری بسیار با اشتیاق به این سفر رفت .

پس از تحقیق در این کشور ، هر دو فروشنده با ارسال نامه ای به شرکت هایشان این چنین اعلام کردند :

شخص بی علاقه به این سفر : سفر بی فایده بود ، هیچ بازاری در این کشور وجود ندارد ، هیچ کس کفش نمی پوشد .

شخص علاقه مند به این سفر : سفر عالی بود ، این جا بازار نامحدود است ، هیچ کس کفش نمی پوشد .

نگرش شخص دوم (علاقه مند به سفر) به این دلیل بوده است که در آن کشور هیچ کس کفش نمی پوشد ، پس بازار بسیار عالی است و هیچ رقیبی وجود ندارد و مشتری بی نهایت است .

برخی از نمایندگان سامانه پیامک ایده پردازان که در شهرستان ها هستند ، اغلب دیده شده که گفته اند ، اینجا مثل تهران نیست و کسی از پیامک تبلیغاتی استفاده نمی کنند ، این دقیقا همان بازاری است که آماده است که شما آنرا بسازید ، مشتریان آماده اند ، فقط خدمات ارائه نشده است .

آقای استیو جابز یک نمودار دارد ، که x آن می شود “خاص” و y آن می شود “ارزش”

زمانی که کالای شما در سمت راست و بالای این نمودار چهار قسمتی باشد ، کالای شما هم خاص هست و هم ارزش دارد ، اینجا بازار مانند همان کشور آفریقایی می باشد ؛ اگر کالای شما در سمت چپ نمودار قرار بگیرد ، ارزش دارد اما خاص نیست ، مانند فروش سامانه پیامک در تهران ؛ اگر کالای شما در سمت راست پایین نمودار باشد ، کالای شما خاص هست اما ارزش ندارد و اینجا هست که فروش خیلی سخت می شود و یا حتی غیر ممکن ، مانند ارائه خدمات mms در حالی که کالا خاص می باشد ، اما چون مخاطب گیرنده ای وجود ندارد ارزشی ندارد ، و اگر در سمت چپ و پایین نمودار xy باشید ، فروش شما غیرممکن می شود ، وقتی که کالای شما نه خاص است و نه ارزش دارد !

 

خلق بازار پیامکی

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x