لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

تفاوت پنل نمایندگی سیستم قدیم و جدید

تفاوت پنل نمایندگی سیستم قدیم و جدید :

در مطالب قبلی خدمت شما تعدادی از تغییرات و ماژول های اضافه شده  سیستم جدید نسبت به سامانه پیامک  قدیم خدمت شما مطالبی را نوشتیم ، تغیرات در شیوه ی ارسال اس ام اس ، ماژول های جدید ، سرعت ارسال پیامک و… از جمله تغییرات اساسی سیستم جدید بودند مطلب نوشته شده فقط در مورد بخش کاربری سیستم بودند در مطلب امروز تعدادی از تغییرات اساسی صورت گرفته در بخش نمایندگی را خدمت شما اعلام خواهیم کرد :

۱-تغییرات صفحه گزارش سیستم : در سامانه پیام کوتاه سابق گزارشات صفحه مدیری  شامل اعلام تیکت جدید ، میزان پرداختی ، فیش و ارسال و دریافت سیستم بود اما در نرم افزار جدید  علاوه بر گزارشات قبلی  گزارش های جدید و پرکاربرد دیگری اضافه شده است از جمله این امکانات می توان به تمدید سیستم کاربران ، تمدید خطوط ، استعلام شماره ، همرکاری در فروش و … اشاره کرد شما با دریافت گزارشات بیشتر می توانید در سریعترین زمان کاربران را مدیریت کنید .

۲-استعلام و خرید شماره پیامکی : در سامانه قدیم کاربران نماینده امکان خرید و استعلام شماره را نداشتند و باید به نماینده یا از طریق تیکت درخواست خرید و استعلام خطوط را اعلام می کردند و یا به صورت تلفنی ، در سیستم جدید فرآیند استعلام وخرید شماره کاملا مکانیزه شده است هر کابر می توانید شماره را استعلام و آنلاین خریداری کند نماینده نیز مانند کاربر خرید خطوط را کاملا اتوماتیک انجام می دهد و پس از ثبت درخواست و اضافه شدن شماره از سمت اپراتور خط سریعا به سیستم نماینده اضافه می شود .

۳-ارائه نمایندگی سامانه پیام کوتاه به کاربران :در سیستم جدید با دسترسی که به شما داده می شود می توانید به راحتی و دقیقا مانند شرکت ایده پردازان کاربران را تبدیل به نماینده کنید و نماینده شما دقیقا امکانات شما را خواهند داشت و نماینده شما نیز می تواند نمایندگی ارائه کند .

۴-ساخت گروه کاربران: یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین امکانی که در سیستم جدید اضافه شده است امکان ساخت گروه تعرفه های متفاوت است در پنل قدیمی شما فقط یک گروه تعرفه می توانستید ایجاد نمایید و تمام کاربران به ناچار باید از همان یک گروه تعرفه استفاده می کردند . این  ماژول به شما امکان می دهد که تعرفه های نماینده های ، کاربران عادی و کاربران ویژه را از هم تفکیک و برای هر گروه بازه ی تعرفه  شارژ و شماره منحصر به آن گروه را تعریف کنید همچنین این امکان برای زمانی که شما فروش ویژه دارید بسیار کار آمد خواهدبود .

۵-مدیریت تیکت ها : در سامانه جدید علاوه بر مدیریت عادی تیکت دو امکان مفید اضافه شده است که سرعت پاسخ به تیکت ها  و سرعت پیگیری را افزایش داده است.

 اولین ماژول امکان تعریف کردن تیکت پیشفرض است که شما می توانید متن پاسخ های پرکاربرد را در سیستم ذخیره کنید و هر زمان که کاربری در مورد مشکل مربوطه سوالی پرسید می توانید از متن پیشفرض استفاده نمایید .

دومین مورد اضافه شده امکان اضافه کردن تیکت به بخش در دسترس بررسی می باشد که این امکان می توانید پیگیری تیکت هایی که در آن زمان امکان پاسخ آنها نیست را راحت تر کند .

۶-عضویت پیامکی : کاربران شما برای ثبت نام اولیه احتیاجی به ورود سایت و ثبت نام ندارند از طریق ثبت نام پیامکی فقط کاربران شما احتیاج دارند کلید واژه ی تعریفی شما را به شماره ۳۰۰۰۷۷ ارسال نمایند و در سریعترین زمان ممکن زیر مجموعه ی شما شوند . این نوع ثبت نام برای نمایشگاه های و بازاریابی حضوری بسیار موثر خواهد بود .

۷-همکاری در فروش : امکانی که به تازگی در سیستم اضافه شده است و می توانید فروش شما را چندین برابر کند همکاری در فروش است شما از طریق این ماژول می توانید تمام کاربران را تبدیل به بازاریاب کنید و با استفاده از مدیریتی که دارید برای آنها سود در نظر بگیرید .

۸-بخش تنظیمات : در سیستم سابق شما امکان تنظیمات بسیار محدود را داشتید اما در سامانه جدید شما می توانید تنظیمات مختلف را مدیریت کنید از جمله این تنظیمات می توان به اضافه کردن متن تیکت ، متن ایمیل ،موضوع تمدید ، هزینه ی تمدید و … اشاره کرد که این امر دست نماینده را بسیار باز می کند .

۹-فروشگاه ماژول : نماینده می تواند قیمت ماژول ها را به راحتی مدیریت کند و برای تک تک امکانات سیستم ( به جزء ماژول های پایه ) قیمت تعیین کند و برای فروش در فروشگاه اضافه کند .اما در سامانه پیامک قدیم شما فقط می توانستید بسته ایجاد نمایید  و به فروش برسانید .

۱۰- تابلو اعلانات : این بخش به شما کمک می کند اگر اطلاعیه مهمی در سیستم دارید و یا اینکه قصد تبلیغ سایر محصولات خورد را دارید با اضافه کردن تصویر و لینک در بخش اعلانات می توانید کاربران را از اطلاعیع های جدید آگاه سازید .

در کل امکانات اضافه شده مدیریت سیستم را بسیار راحت و سریعتر کرده است .

در آخر مطلب در صورتی که پیشنهادی برای بهبود بخش نمایندگی سامانه پیام کوتاه دارید لطفا از طریق ایمیل sales@sms.ir  به ما اطلاع رسانی نمایید .

 

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x