لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان

تاخیر در رسیدن پیامک به گوشی

تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان

بسیاری از کاربران این سوال برایشان پیش می آید که تفاوت دفترچه تلفن کلی پنل و دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان در چیست و آیا می توان شماره های دفترچه تلفن کلی پنل را به دفترچه تلفن باشگاه مشتریان منتقل کرد ؟

در این جا توضیح مختصری درباره ماژول باشگاه مشتریان داده می شود سپس تفاوت را بیان می کنیم :

ماژول باشگاه مشتریان جهت ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مخابرات استفاده می شود و نباید از این ماژول برای تبلیغات استفاده نمود زیرا پیگرد قانونی داشته و فقط برای اطلاع رسانی و پیامک خدماتی باید این ماژول را فعال کرد .

شماره های بلک لیست مخابرات شماره هایی می باشد که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را با ارسال کدی به همراه اول بسته و فقط پیامک های خدماتی را دریافت می کنند .

در منو امکانات اولیه مورد نیاز ، زیر منو دفترچه تلفن زمانی که تعدادی شماره اضافه می کنید از شماره های افزوده شده در تمامی ماژول های پنل می توانید استفاده نمایید و به آنها ارسال انجام دهید (به غیر از ماژول باشگاه مشتریان ) .

لازم به ذکر می باشد که از دفترچه تلفن کلی پنل هم برای ارسال های تبلیغاتی و هم برای ارسالهای خدماتی می توان استفاده نمود .

در منو باشگاه مشتریان ، زیر منو مخاطبین باشگاه مشتریان می توانید فقط شماره های مشتریان خود و کسانی که راضی به دریافت پیامک از شما هستند را وارد نمایید .

از دفترچه تلفن باشگاه مشتریان فقط می توانید در همان ماژول باشگاه مشتریان استفاده نمایید و در بقیه ماژول های سامانه ارسال و دریافت پیامک قابل استفاده نمی باشد .

از توضیحات این دو دفترچه تلفن می توان فهمید که تفاوت کلی این دو در مخاطبان وارد شده آنها می باشد و کاربری این دو در ارسال های تبلیغاتی و خدماتی با هم تفاوت دارد .

در جواب این سوال که چرا ایده پردازان دفترچه تلفن باشگاه مشتریان را جدا کرده و این را بر عهده کاربران نذاشته است این پاسخ داده می شود که : در صورتی که به مخاطب بلک لیست مخابرات( کسی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را بسته است ) حتی سهوا  ارسالی تبلیغاتی انجام شود و آن مخاطب شکایتی را اعلام نماید این موضوع هم برای کاربر ایده پردازان و هم برای ایده پردازان مشکل ایجاد خواهد کرد ، در حالی که مسولیت استفاده از ماژول باشگاه مشتریان کاملا بر عهده کاربر می باشد .

کاربرانی که می خواهند همان شماره های دفترچه تلفن پنل خود را در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان وارد کنند می توانند از دفترچه تلفن خود خروجی بگیرند و در فایل نمونه مخاطبین باشگاه مشتریان وارد نمایید سپس مراحل آپلود آن را  انجام دهند .

 

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

چگونه با استفاده از پیامک انتخاباتی در انتخابات مجلس رای...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۷/۰۷/۳۰

ثبت نام در کمپین #حمایت_کسب_و_کار ایده‌پردازان در سال ۱۳۷۶ (۱۹۹۷)،...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۷/۰۵/۰۸

تفاوت باشگاه مشتریان و پیامک سفید برای کاربرانی که قصد...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x