لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

تغییر اطلاعات کاربری در پنل پیامک انبوه

تغییر اطلاعات کاربری در پنل پیامک انبوه

در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان می توان به دو صورت حقیقی و حقوقی اقدام به ساخت پنل نمود.

تمامی فیلدهای مرتبط به ثبت نام می بایست توسط کاربران صحیح و به طور کامل پر گردند. به همین منظور کلیه اطلاعات کاربران قبل از فعالسازی خطوط توسط همکاران شرکت ایده پردازان بررسی و در صورت تایید صحت اطلاعات خطوط فعال می گردند.

به دلیل عدم اطمینان مردم به فضاهای مجازی ، در بسیاری از مواقع فیلدهای ثبت نام به صورت اشتباه پر می گردند ، کاربران می بایست از این موضوع مطلع باشند که تغییر اطلاعات پس از تایید به هیچ عنوان از طریق پنل کاربریشان امکان پذیر نمی باشد .

به طور مثال کاربر هنگام ثبت نام در سامانه پیامک انبوه ۲ رقم انتهای شماره ی شناسنامه ی خود را تغییر داده و به اشتباه وارد می نماید . حال زمانی که کاربر درخواست خدماتی کردن خط خود را دارد هنگام ارسال اصل مدارک مغایرت اطلاعات ارسالی با پنل مشاهده می شود!

حال جهت تغییر و یا ویرایش اطلاعات در پنل پیام انبوه شرکت ایده پردازان چه مراحلی می بایست طی شود :

  • ویرایش اطلاعات اصلی در پنل پیام انبوه ( حقیقی و حقوقی) : در صورتی که تمایل به ویرایش کد ملی ، شماره شناسنامه و تاریخ تولدتان را دارید می بایست وارد پنل کاربریتان شده و از طریق منوی خدمات مشتریان در پنل اس ام اس ، بر روی درخواست پشتیبانی کلیک نموده و با انتخاب گزینه ی ارسال تیکت جدید ، درخواست را جهت تغییر اطلاعات پنل پیامک  اعلام نمایید. کلیه اطلاعات قبلی شما نیز در سامانه ی پیام کوتاه ایده پردازان ذخیره می گردد. پس از ارسال تیکت کپی کارت ملیتان را نیز از طریق ایمیل به یکی از همکاران پشتیبانی سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان ارسال نمایید.
  • ویرایش اطلاعات در پنل پیام انبوه ( حقیقی ، حقوقی ) : جهت تغییر آدرس پستی ، ایمیل ، کدپستی و شماره تلفن ثابت تنها کافیست مانند ویرایش اطلاعات اصلی ، از قسمت پشتیبانی اقدام به درج تیکت نمایید. ( ارسال ایمیل برای این ویرایش الزامی نمی باشد. )
  • تغییر اطلاعات در پنل پیام انبوه ( حقیقی ) : جهت تغییر اطلاعات می بایست اسکن کارت ملی شخص صاحب پنل را به همراه اسکن کارت ملی شخصی که تمایل به تغییر اطلاعات به نام ایشان را دارید از طریق ایمیل به یکی از همکاران پشتیبان پیامک انبوه شرکت ایده پردازان ارسال نمایید  و در ایمیل خود درخواست تغییر اطلاعات را ارسال نمایید.
  • تغییر اطلاعات نماینده در پنل پیام انبوه ( حقوقی ) : جهت تغییر اطلاعات نماینده ی پنل های حقوقی علاوه بر ارسال اسکن کارت ملی نماینده ی نخست و نماینده ایی که قصد تغییر اطلاعات به مشخصات وی را در پنل اس ام اس دارید می بایست درخواست تغییر اطلاعات را طی یک نامه با سربرگ شرکت همراه با اسکن کارت ملی هر دو شخص به ایمیل یکی از همکاران پشتیبان پیامک انبوه شرکت ایده پردازان ارسال نمایید.
  • تغییر نام کاربری : نام کاربری در سامانه پیام کوتاه شرکت ایده پردازان شماره تلفن همراه شخص مالک پنل و یا نماینده ی پنل های حقوقی می باشد. تغییر نام کاربری در پنل های انبوه در شرایط خاص و ارسال نامه ی درخواست تغییر می باشد که پس از بررسی واحد فنی شرکت ایده پردازان این تغییر صورت می پذیرد.
  • غیرفعال کردن پنل : جهت غیرفعال نمودن پنل کاربر می بایست از قسمت درخواست پشتیبانی ، درخواست خود را با ذکر دلیل اعلام نماید. درخواست کاربر توسط واحد پشتیبانی و مدیریست بررسی و در صورت موافقت غیر فعال می گردد.

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x