لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

تبلیغات موثر پیامکی

ارسال پیامک انتخاباتی

تبلیغات موثر پیامکی

یکی از کاربردهای اصلی ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک تبلیغاتی برای محصول ، خدمات و کالای خود می باشد. با توجه به افزایش ارسال اس ام اس از سمت شرکت های مختلف ممکن است گیرندگان با مطالعه اولین خط از پیام، متن را حذف و یا مابقی پیام را مشاهده نکنند و حتی بعضی از افراد به دلیل تعداد زیاد پیام های اسپم پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کنند . تمام این موارد که گفته شد می تواند با ارسال یک متن اس ام اس هدفمند و تاثیر گذار برطرف شود. سوالی که رخ می دهد چگونه ارسال هدفمند و تاثیر گذار داشته باشیم .

در متن زیر چندین مورد تاثیرگذاری را خدمت شما توضیح خواهم داد:

۱- ارسال متون جالب : ارسال متن ساده و یکسان برای مخاطب جذاب نخواهد بود و به احتمال زیاد از سمت گیرنده پیامک حذف می شود اما بالعکس ارسال پیامک هایی مانند فروش ویژه ، آخرین فرصت ، محصولات جدید ، تخفیف و… برای مخاطبین جذاب می باشد . مثلا یکی از پرکاربرترین این پیامک ها ارسال پیامک تورهای لحظه آخری می باشد که معمولا پرواز های چارتر با ارسال اینگونه پیامک ها  پرواز های خود را پر می کنند .

برای فروش بهتر هر چند وقت یک بار فروش ویژه می تواند تاثیر بالایی در جذب مخاطب داشته باشد .

۲-پیامک های دنباله دار : یکی از روش های ارسال پیامک ارسال اس ام اس دنباله دار و سوال بر انگیز است به عنوان مثال شما قصد دارید رستوران جدید را افتتاح کنید می توانید روز اول  تبلیغات اس ام اسی به صورت زیر پیامک ارسال کنید :

دوست عزیز

 تا دو روز دیگر

 

این متن حس کنجکاوی مخاطب را بر می انگیزد که چه اتفاقی رخ می دهد و چون اطلاعاتی نداده اید منتظر اطلاعات بیشتر است!

روز دوم می توانید ارسال کنید :

همسایه گرامی

در نزدیکی شما تا یک روز دیگر

و اس ام اس نهایی را در روز افتتاحیه با ذکر مشخصات ارسال کنید . این پیامک دنباله دار برای مخاطبین جذاب خواهد بود و احتمال زیاد خوانده خواهد شد .

۳-ارسال پیامک به مشتریان : ارسال پیامک به شخصی که قبلا از شما خرید کرده است بسیار تاثیر خواهد داشت برای این کار دو ماژول در سیستم نوشته شده است که مشتریان با ارسال پیامک می توانند شماره خود را در دفترچه تلفن سیستم شما ثبت کنند و شما به آنها ارسال پیامک انجام دهید. ماژول های نوشته شده عبارتند از ماژول اضافه به لیست دفترچه تلفن و ماژول باشگاه مشتریان که ماژول باشگاه قابلیت ارسال به خطوط بلک لیست مشتریان را نیز دارد .

۴-ارسال با نام مشتری: در صورتی که بتوانید نام و نام خانوادگی مشتریان و مخاطبین را داشته باشید ارسال پیامک شما چندین برابر تاثیر خواهد داشت و می توان از ماژول ارسال با نام از دفترچه تلفن استفاده نمود. با استفاده از ماژول ارسال هوشمند نیز پیامک های خود را به مخاطبین ارسال می کنید و اگر اول پیامک نام و نام خانوادگی گیرندگان باشد قطعا پیامک شما خوانده خواهد شد فقط توجه داشته باشید به صورت محدود پیامک را ارسال کنید و ارسال تعداد زیاد پیامک موجب نارضایتی گیرندگان می شود .

۵- ارسال منطقه ایی: برخی از مشاغل از جمله فروشگاه ها ، املاک ، رستوران ها و… احتیاج دارند به محدوده ایی که مشغول به فعالیت هستند پیامک هایشان را ارسال کنند. ارسال های منطقه ای برای همین افراد می باشد. حتما در متنی که ارسال می کنید نام محدوده را ذکر کنید تا برای مخاطب جذاب تر باشد .

۶- استفاده از دریافت پیامک : قابلیت اکثر محصولات را در یک پیامک نمی توان توضیح داد برای رفع این مشکل می توانید از دریافت پیامک استفاده کنید به عنوان مثال اعلام کنید برای توضیحات بیشتر عدد ۱ را به شما پیامک کنند. با این کار هم شما می توانید مشتریان بالقوه را شناسایی  کنید و با آنها تماس داشته باشید و هم از قابلیت های پیامک استفاده کنید .

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x