لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

امکانات پنل نمایندگی بخش اول

مدیر یک دقیقه ای

امکانات پنل نمایندگی

داشتن ابزار مناسب برای شروع و انجام هر کاری بسیار مهم می باشد و انجام کار را سرعت می بخشد این ابزار در سامانه های پیام کوتاه به عنوان ماژول شناخته می شوند هر چه ماژول ها کارآمد ترو بیشتر باشند کار کاربر و نماینده  ایی که از سیستم استفاده می کند راحتتر می شود . داشتن امکانات مناسب برای نمایندگان پنل اس ام اس ، به دلیل اینکه بیشتر با سامانه پیامک سرو کار دارند و یکی از راه های کسب در آمد آنها فروش سامانه پیامک است امری مهمتر می باشد  چون با ابزار های مدیریتی که دارند می توانند فروش پنل اس ام اس بیشتری داشته باشند و خدمات بهتری را به مشتریان خود ارئه دهند . با توجه به اینکه شرکت ایده پردازان چندین سال در زمینه ی فروش پنل اس ام اس سابقه دارد بخش نمایندگی سامانه ی جدید را به گونه ایی طراحی کرده است که نواقص سیستم های قبلی برطرف و امکانات مناسبی در اختیار نماینده قرار دهد تا فروش سامانه پیامک برای آنها راحتتر شود . در این مطلب و مطلب بعدی به چندین گزینه ی پرکاربر اشاره خواهیم کرد .

۱-امکان گروه بندی کاربران : یکی از مواردی که درخواست تعداد زیادی از نمایندگان سیستم قدیم بود امکان گروه بندی کاربران می باشد از طریق این امکان هر کاربر در گروهیی که به آن اختصاص داده اید قرار داده می شود در اکثر سامانه ها فقط یک گروه کاربری می توان تعریف کرد .حسن این امکان در این است که نماینده می توانید برای کاربران عادی ، کاربران ویژه و نمایندگان سیستم خودشان تعرفه پیامک ، شماره و درصد بازاریابی جدا تعریف کند . در زمان فروش ویژه نماینده می تواند گروه کاربری کاربران جدید را تغییر دهد تا با هزینه ی کمتر پیامک یا پنل اس ام اس را خریداری کنند .

۲-گزارش های نمایندگی : در سیستم نمایندگی داشتن گزارش از میزان فروش ، پرداختی ها روز و کاربران ثبت نامی امری مهم می باشد در سیستم جدید علاوه بر این موارد مشاهده تعداد تیکت ، فیش پرداختی و کاربران فعال شده روز را می توانید از بخش گزارشات مشاهده نمایید .

۳-امکان ایجاد نمایندگی : این امکان در سیستم جدید به صورت مدرن طراحی شده است که خودنماینده می تواند نماینده زیر مجموعه ایجاد  و مدیریت کند نماینده زیر مجموعه تمام امکانات مدیریت را خواهد داشت همچنین قابلیت ساخت گروه  کاربری که در بالا ذکر شد این امکان را می دهد که برای نمایندگان تعرفه های مستقل تعریف کنید .

۴-ثبت نام کاربران :اینکه در یک سیستم بتوان به راحتی ثبت نام کرد امر بسیار مهمی می باشد و می تواند فروش سیستم را به میزان قابل توجه ایی افزایش دهد در سیستم جدید علاوه بر ثبت نام دستی که کاربر از طریق دامین نماینده در سیستم ثبت نام می کند با ارسال پیامک ه می توان در سیستم ثبت نام کرد . بدین صورت که از طریق منوی ثبت نام پیامکی نماینده برای ثبت نام کاربران خود یک کلید واژه ی منحصر به فرد تعریف می کند به عنوان مثال sms.ir  کاربری که قصد دارد به تازگی در سیستم ثبت نام کند کلید واژه ی sms.ir را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۷ یا شماره پیامکی خود نماینده س ام اس می کند بعد از ارسال اس ام اس کاربر زیر مجموعه نماینده خواهد بود و بعد زا تکمیل ثبت نام  نرم افزار کاربر به راحتی از سیستم می تواند استفاده کند حسن بزرگ این ثبت نام در این است که مثلا شما در حال فروش پنل اسام اس به شخصی هستید که دسترسی به سیستم و اینترنت ندارد با ارسال کلید واژه شما آن شخص در سیستم ثبت نام می شود و سایر بخش های ثبت نام را پس از دسترسی به سیستم می تواند انجام دهد .

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x