لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

افزودن شماره در باشگاه مشتریان (2)

پیشنهاد ویژه نمایندگی سامانه پیام کوتاه

نکته : با توجه به رونمایی سامانه پیامک سفید در اسفند ماه ۱۳۹۶ علاوه بر روش زیر می توانید پیامک سفید را به سادگی چند کلیک ساده به صورت رایگان فعال نمایید .

جهت فعالسازی پیامک سفید اینجا را کلیک نمایید .

 

با توجه به مقاله ی افزودن شماره در باشگاه مشتریان (۱) ، ۵ راه جهت افزودن شماره مخاطبین در ماژول باشگاه مشتریان جهت ارسال به شماره های بلک لیست را معرفی نمودیم. ۲ مورد نخست را که افزودن مخاطب جدید ( به صورت تکی ) و ایمپورت از فایل اکسل بود /ف شرح داده و  در این مقاله به شرح ۳ روش دیگر خواهیم پرداخت.

روش های افزودن مخاطب در ماژول باشگاه مشتریان ایده پردازان :

  1. افزودن مخاطب جدید
  2. ایمپورت از فایل اکسل
  3. افزودن گروهی مخاطبین
  4. انتقال از دفترچه تلفن
  5. ارسال کلیدواژه ی عضویت

افزودن گروهی مخاطبین

با توجه به تصویر زیر ، بر روی افزودن گروهی مخاطبین که کلیک نماییم ، صفحه زیر باز می گردد. در این قسمت ابتدا گروه مخاطبین را جهت ذخیره ی شماره ها در گروه مد نظرتان انتخاب نمایید.

پس از انتخاب گروه ، شماره ها را در کادر گروه مشتریان بیافزایید. شما می توانید شماره ها را با اینتر (enter) ، کاما ( , ) و یا خط فاصله ( space ) استفاده نمایید. پس از افزودن شماره ها بر روی افزودن شماره ها کلیک نمایید تا شماره های شما در دفترچه تلفن باشگاه مشتریان و گروه مد نظرتان ذخیره شود.

  • درج شماره با صفر و یا بدون صفر مشکلی ندارد.

انتقال از دفترچه تلفن

در سامانه ی پیامکی ایده پردازان در منوی امکانات اولیه مورد نیاز ماژول دفترچه تلفن جهت افزودن شماره ها و ارسال پیامک به مخاطبین آن از طریق شماره ی اختصاصی سامانه ی پیامکی وجود دارد. این دفترچه تلفن با دفترچه تلفن ماژول باشگاه مشتریان متمایز می باشد. بسیاری از کاربرانی که در گذشته در دفترچه تلفن خود شماره مخاطبین را ذخیره کرده اند و قصد افزودن همان مخاطبین را در ماژول باشگاه مشتریان دارند می توانند از طریق گزینه ی انتقال از دفترچه تلفن شماره ها را به ماژول منتقل نمایند. برای این کار کافیست پس از کلیک بر روی گزینه ی انتقال از دفترچه تلفن شماره های مد نظرشان را به صورت تکی و یا گروه انتخابیشان را انتخاب نموده و بر روی گزینه ی افزودن کلیک نمایند.

پس از آن بر روی گزینه ی ثبت کلیک کرده و با توجه به تصویر زیر بر روی انتقال به یکی از گروه های موجود کلیک نمایید.

گروه های نمایش داده شده در این قسمت ، گروه های ساخته شده توسط شما در ماژول باشگاه مشتریانتان می باشد. با انتخاب گروه و کلیک بر روی گزینه ی ذخیره ، شماره های مدنظر شما به صورت اتوماتیک به لیست مخاطبین باشگاه مشتریان افزوده شده و پیامک فعالسازی برای آنان ارسال می گردد.

ارسال کلیدواژه ی عضویت

در ابتدای فعالسازی ماژول باشگاه مشتریان  قسمت تنظیمات شما کلیدواژه ی عضویت انتخاب می نمایید. در صورتی که مخاطبین شما کلیدواژه ی عضویت را به شماره ی باشگاه مشتریان شما پیامک نمایند به صورت اتوماتیک در لیست مخاطبین شما افزوده می شوند.به طور مثال این روش را می توانید برای مشتریانی که حضوری به فروشگاه شما مراجعه می نمایند استفاده نمایید.

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x