لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

استفاده از امکانات مناسب سامانه پیامک در قیف فروش

استفاده از امکانات مناسب سامانه پیامک در قیف فروش موجب پوشش تمام مرتبه های قیف فروش و اجرایی شدن درست مراحل فروش می گردد. به صورت عمومی قیف فروش دارای ۵ رده و مرتبه می باشد. مشتریان بالقوه، مشتریان راغب، مشتریان در حال تصمیم، مشتریان بالفعل و مشتریان وفادار

به ترتیب اعلام شده قیف فروش چیده می شود . دسته بزرگ مشتریانی که حتی از وجود شما خبر ندارند با استفاده از قیف فروش به مشتریانی تبدیل می شوند که با تمام اشکالاتی که ممکن است در ارائه خدمات پیش آید، همواره با شما همکاری خواهند داشت. روش های متفاوتی برای اجرایی شدن قیف فروش وجود دارد. استفاده از امکانات مناسب سامانه پیامک در قیف فروش یکی از روش هایست که با معرفی ماژول ها می تواند شما را در این روند یاری نماید.

استفاده از امکانات مناسب سامانه پیامک در قیف فروش :

اجرایی شدن قیف فروش جزو عملکرد بازاریاب ها و فروشندگان هر کسب و کاریست و سامانه پیامک و امکاناتش در هر مرحله می تواند شما را در این روند یاری کند.

مشتریان بالقوه:

بانک های اطلاعاتی شماره موبایل مانند سن و جنسیت، ارسال بر اساس شهر و کدپستی، ارسال بر اساس نقشه، ارسال ایرانسل از طریق دکل و ارسال به اصناف خاص

مشتریان راغب :

استفاده از قابلیت دریافت پیامک، ماژول های منشی پیامکی یا پاسخ تبلیغاتی، قابلیت انتقال دریافتی ها به موبایل، ایمیل و یا آدرس سایت شما

مشتریان در حال تصمیم :

ارسال پیام های نظرسنجی با استفاده از ماژول نظرسنجی و مسابقه

مشتریان بالفعل:

ارسال متن های مناسبتی و تبریک تولد و سالگرد ازدواج با استفاده از ماژول تبریک تولد و رویداد، ارسال با نام به دفترچه تلفن، استفاده از دفترچه تلفن،

حفظ وفاداری مشتریان:

استفاده از سامانه قدرتمند و انحصاری پیامک سفید

هریک از نحوه های استفاده و چرایی معرفی این ماژول ها در هر ردیف از قیف فروش در سری دانشنامه های قبلی به صورت جداگانه اعلام شده است و می توانید از هر کدام از دانشنامه ها به عنوان مرجع جداگانه ای برای هر یک از ردیف های قیف فروش استفاده نمایید.

 

 

 

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x