لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

ارتباط قوی با مشتریان از طریق پیامک

Advertising

ارتباط قوی با مشتریان از طریق پیامک:

چند روز قبل تلفن همراه خود را برای تعمیر به یکی از شرکت های معتبر گارانتی تحویل دادم کارشناس پشتیبان محترم آن شرکت فرمودند برای اطلاع از زمان تحویل و رفع مشکل لطفا سه روز بعد با شماره ذکر شده در رسید گوشی خود تماس بگیرید .این سبک از مشتری مداری و ارتباط با مشتری با توجه به مشغله ی بالای مردم تقریبا منسوخ شده است با توجه به اینکه فعالیت بنده در زمینه ی پنل اس ام اس است با خودم فکر کردم چقدر راحت تر می توانستند اطلاع رسانی را از طریق پیامک انجام دهند به عنوان مثال زمان تحویل را اس ام اس کنند یا یک راهکار بهتر مراحل تعمیر را از طریق پیامک به من اعلام کنند مثلا اعلام کنند گوشی شما منتظر تحویل قطعه است یا اینکه تلفن شما آماده تحویل شده است . این گونه اطلاع رسانی ها دو حسن دارد هم مدیریت زمان برای پرسنل شرکت می باشد به دلیل اینکه مسئول اعلام وضعیت گوشی ها می توانید در مدت زمان کمتری پیامک را با مشتری ارسال کند تا اینکه بخواهد پاسخ مشتریان را از طریق تلفن بدهند و وضعیت گوشی آن شخص را در سیستم چک کنند . حسن دوم استفاده از پیامک رضایت مشتری می باشد استفاده کننده از خدمات به جای اینکه زمان خود را برای تماس با شرکت گارانتی بگذارد تا از وضعیت گوشی خود مطلع شود با خواندن  پیامک در فرصت مناسب از مراحل تعمیر مطلع خواهد شد . علاوه بر موارد ذکر آن شرکت به راحتی می تواند

راه کار پیامکی می توان گفت برای اکثر شرکت های خدماتی امری ضرروی شده است مثلا شرکت های ارئه دهنده اینترنت سریعا وضعیت فاکتور ، حجم اینترنت و … را از طریق اس ام اس اطلاع رسانی می کنند و یا موردی که بسیاری از افراد با آن سرکار داشته اند آگاهی از وضعیت ارسال غذا می باشد خیلی از افراد از رستورانها شکایت دارند غذا دیر ارسال شده و با رستورانها تماس می گیرند همین رستور ها به راحتی با ارسال پیامک می توانند مشتریان را از وضعیت ارسال غذا آگاه کنند مثلا غذای شما تا ۴۵ دقیقه دیگر به شما تحویل داده می شود و یا اینکه زمانی که پیک راه افتاد از طریق اس ام اس به مشتریان اعلام کنند .

پیامک ابزار بسیار مهمی برای ارتباط با مشتریان شده است به همین دلیل است که اکثر نرم افزار های معتبر CRM  ایران یکی از اصلی ترین بخش های آن ارسال اس ام اس می باشد . نرم افزار های CRM  از طریق URL به راحتی می توانند به پنل اس ام اس شرکت ایده پردازان متصل شوند و ارسال پیامک را انجام دهند .

مشاغلی که مستقیما با مشتریان در ارتباط هستند حتما پیشنهاد می کنیم از خدمات پیامکی برای ارتباط با مشتریان استفاده کنند قطعا خیلی بیشتر از هزینه ایی که می کنید بازخورد خواهید داشت .

امتیاز به این مطلب
[کل: ۰ میانگین: ۰]
مقالات مرتبط
نظرات کاربران
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x