لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

ارتباطات بازاریابی در دوران کرونا

با ادامه دار شدن داستان کرونا و متعاقب آن تغییر در نحوه زندگی و کار مردم، بازاریابان باید توجه داشته باشند که چگونه ارتباطات بازاریابی و پیام های تجاری آنها نیاز به سازگاری با شرایط جدید دارد. مهم نیست از چه واسطه ای برای ارسال پیام های خود استفاده می کنید ، خواه پیامک ، ایمیل ،رسانه های اجتماعی ، جستجوی پولی یا بالاتر از این‌ها تبلیغات اینترنتی، مهم است که بدانید مخاطبان شما چگونه ممکن است تحت تأثیر این همه گیری جهانی قرار بگیرند. در اینجا نکات برتر ما در مورد چگونگی تطبیق ارتباطات شما برای وضعیت فعلی جهان ارائه شده است.

ارائه ارزش بیشتر از کسب درآمد

بیشتر روی افزایش جذب مخاطب تمرکز کنید. در مواقع عدم اطمینان، از فشار بر روی فروش زیاد خودداری کنید و روی رشد مخاطبان خود تمرکز کنید. ترکیب عدم اطمینان با اضافه شدن اوقات آزاد باعث می شود که مشتریان بالقوه وقت بیشتری برای هضم و پردازش اطلاعات داشته باشند.

به این فکر کنید که چرا پیام میفرستید – آیا چیز مفیدی برای گفتن به مشتریان خود دارید؟

در واقع ، اکنون زمان بسیار خوبی برای تبلیغ مطالب مفید وبلاگ شما است – اگر بتوانید به مردم کمک کنید تا مشکلات پیش روی شان را حل کنند یا به زندگی آنها ارزش ببخشید ، به احتمال زیاد به برند شما اعتماد می کنند.

نه تنها محتوای جدید به ایجاد پروفایل  برند شما به عنوان رهبر بازار یا متخصص کمک می کند ، بلکه برای سئو نیز عالی است. نه تنها محتوای اضافی کمک می کند تا مجموعه جدیدی از کلمات کلیدی را برای رتبه بندی بدست آورید ، بلکه محتوای تازه همواره سیگنالی برای گوگل بوده است که این سایت کار درستی انجام می دهد. بنابراین انرژی خود را به مفید و ارزشمند بودن در ارتباطات بازاریابی خود تغییر دهید.

  • از نایاب‌شدن اجتناب کنید، اگر حس می‌کنید از ویروس سود می‌برید، حسن نیت نام تجاری خود را محفوظ نگه دارید.

  • از عباراتی مانند “ویروسی شدن” به معنای دستیابی (reach) زیاد ، یا نامیدن فروش به عنوان “تب” یا “جنون” اجتناب کنید.

  • از اجبار به شوخ طبعی و تلاش برای امیدوار نشان دادن خودداری کنید. بیشترین موردی ست که شما را جدی نمی گیرید.

بازبینی بصری

ارتباطات بازاریابی شما فقط مربوط به نوشته ها نیست. به طور سیستماتیک دارایی های آنلاین خود را برای صحنه ها و تصویرهایی که به نظر می رسد با وضعیت فعلی جهان ارتباطی ندارند، بررسی کنید. به عنوان مثال ، وقتی بسیاری از افراد در انزوا ، در قرنطینه یا در حال انجام فاصله گذاری اجتماعی هستند ، تصاویر یا محتوای تصویری از جمعیت و ازدحام ممکن است ناهماهنگ به نظر برسد. برای اطمینان از اینکه با این روش جدید زندگی متناسب باشد ، نگاه جدیدی را برای هر تصویر بصورت آنلاین یا حتی بازاریابی فیزیکی ایجاد کنید. می توانید با ایجاد تصاویری که واقعیت را منعکس کند، به ناخودآگاه مخاطبان خود متوسل شوید.

آگاه باشید که با تعداد بیشتری از افراد در خانه مشغول کار هستند و بسیاری از افرادی با اینکه تجملاتی ندارند ، خدمات اساسی را به جامعه ارائه می دهند، بنابراین تصاویر افراد در محیط های شرکتی ، پوشیدن لباس رسمی ، ممکن است مخاطبان شما را آزار دهد.

موضوعات زیرکی و در دسترس بودن

کسانی که می توانند بازاریابی خود را موثر کنند و نیازها و دغدغه های جدید مخاطبان خود را برطرف کنند ، کسانی خواهند بود که در چنین مواقعی موفق ظاهر می شوند. از نکات فوق به عنوان یک راهنما استفاده کنید ، اما مثل همیشه، با تغییر زمان ، آماده تغییر زوایا یا استراتژی ها شوید.

از طریق کانالهای موردعلاقه خود برای سوالات مشتریان در دسترس باشید. حتی بهتر ، به مشتریان خود این امکان را بدهید که درهر زمانی بتوانند نگرانی های خود را ابراز کنند.

 

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۹/۰۲/۱۵

در حالی که بسیاری از افراد نسبت به ابتلا به...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۲/۱۰

این روزها تمام کشور در سلسله مراتب هرم مازلو چند...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x