لوگوی sms.ir
ایجاد حساب ورود به پنل

آیا ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه است؟

ExpensiveOrCheap

آیا ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه است؟

عنوان این مقاله سوالیست که بسیاری از افراد قبل از استفاده از سامانه های پیام کوتاه جهت ارسال های تبلیغاتی از خود می پرسند. آیا روشی که برای تبلیغات صنف خود انجام می دهند راه و روش درستی برای تبلیغات می باشد؟ آیا روش بهتری وجود دارد که می توانند به جای ارسال های پیامکی از آن استفاده نمایند؟  آیا تاثیر ارسال های تبلیغاتی از روش های دیگر تبلیغات بیشتر می باشد؟ در این مقاله به بررسی این روش جهت تبلیغات پرداخته و پاسخ تمامی این سوالات را خواهیم یافت.

قطعا برای هرگونه تبلیغات دیگری بجز ارسال پیامک مبلغ بیشتری مورد نیاز است! بطور مثال برای تبلیغات منطقه ای ، پخش نمودن تراکت های تبلیغاتی در یک منطقه ی خاص جزو روش های پرکاربرد قدیمی می باشد. در این نوع روش تبلیغاتی علاوه بر هزینه ی چاپ تراکت ها ، هدر رفتن کاغذ جهت چاپ تراکت ها و آلوده شدن محیط زیست ، هزینه ایی نیز جهت پخش نمودن این تراکت ها انجام گیرد. امروزه کمتر کسی به تراکت ها دقت کرده و تنها۱۰% از این نوع تبلیغات در بهترین حالت موثر می باشند و قطعا صنف و منطقه ی انتخابی نیز تاثیر بسزایی در میزان تاثیر این گونه ارسال ها ایفا می کنند. حال به طور مثال تنها با مبلغ صد و ده هزار تومان بدون پرداخت هیچ هزینه ی دیگری می توانید به ۷۰۵۱ نفر در منطقه و یا مناطق انتخابیتان پیامک ارسال نمایید! قطعا هزینه ، زحمت و زمانی که صرف ارسال پیامک می کنید بسیار کمتر از روش های دیگر تبلیغات منطقه ای می باشد. شما می توانید حتی با همین مبلغ نیز ۱۱۷۵۲ پیامک تلگرام ارسال نمایید و در متن پیامکتان لینک کانالتان را جهت تبلیغ بیشتر و یا معرفی نمونه کارهایتان نیز اعلام نمایید تا اطلاعات بیشتری را به مخاطبینتان ارائه نمایید. به عبارتی دیگر کمترین هزینه با بالاترین بازخورد را با ارسال پیامک انبوه به دست خواهید آورید.

از مزایای دیگر ارسال پیامک های تبلیغاتی امکان ارتباط با مخاطبان می باشد. شما می توانید انتقادات ، سوالات ، لیست قیمت و … را از طریق شماره پیامکیتان بررسی و پاسخ را نیز از طریق پیامک ارسال نمایید. امکان جمع آوری شماره مخاطبین هدفتان از مزایای دریافت و ارسال پیامک های تبلیغاتی می باشد.

کاربری آسان ، امکان عضویت و ارسال سریع توسط خود کاربر بدون نیاز با هماهنگی با شخص و یا شرکت خاصی از ویژگی های دیگر ارسال های تبلیغاتی با استفاده از سامانه پیام کوتاه بوده و شما می توانید حتی به جز تبلیغات جهت حفظ مشتریان و ارائه ی خدمات ویژه ایی به آنان از سامانه های پیامکی استفاده نمایید.

۰ ۰ vote
امتیاز به مقاله

مقالات مرتبط

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۱۱/۲۶

چگونه با استفاده از پیامک انتخاباتی در انتخابات مجلس رای...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۸/۰۳/۱۵

ارتباط با مشتریان در ایام و مناسب ها یکی از...

تاریخ انتشار مقاله: ۱۳۹۷/۰۷/۱۶

وضعیت دلیوری پیامک پس از ارسال، برای اطمینان از ارسال...

نظرات کاربران

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
مشاوره رایگان 0212853
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x